Ny søgning

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

Få hjælp til din ansættelse fra DSR

Få hjælp her

Produktspecialist/-sygeplejerske til Koncernindkøb i Center for Økonomi

Har du en baggrund som sygeplejerske – og måske også erfaring fra medicoindustrien, indkøb eller implementering af produkter i klinisk praksis? Brænder du for at skabe værdi og resultater gennem samarbejde, struktur og faglig indsigt? Så er du måske vores nye kollega i
Koncern Indkøb.


Dine opgaver som produktspecialist
Som produktspecialist i Koncern Indkøb vil du spille en central rolle i arbejdet med at sikre, at regionens sundhedspersonale har adgang til de rette produkter – både i daglig drift og ved større udbud og leverandørskift.

Du bliver en del af et team, hvor du med udgangspunkt i din sundhedsfaglige viden skal:

  • støtte og vejlede vores Contract Management team i den daglige drift
  • deltage i kategoriteams som for de kliniske varer består af en Category Manager, Contract Manager og en produktspecialist.
  • deltage i udbudsprocessen sammen med dit kategoriteam
  • bidrage til datakvalitet og korrekt kategorisering af kliniske produkter
  • medvirke til at produkterne i Region Hovedstadens varekatalog er korrekt beskrevet og kategoriseret
  • bistå i implementeringen af nye produkter – fx i forbindelse med leverandørskifte
  • hjælpe med at finde alternative produkter ved restordrer, tilbagekald, udgået sortiment, ønsker fra brugerne mv.
  • sparre og vejlede brugere og sundhedspersonale i forhold til produkter i Region Hovedstadens varekatalog – være det kliniske bindeled i Koncernindkøb for vores brugere
  • deltage i ad hoc nedsatte arbejdsgrupper, f.eks. i udarbejdelse af oversigt over kritiske varer
  • understøtte den grønne omstilling ved at sikre fokus på bæredygtighed i produkter og processer
Disse opgaver vil du skulle løfte i tæt samarbejde med din kollega i et team af to produktspecialister. Samtidig vil du arbejde tæt sammen med kollegaer i Contract Management- og kategoriteams. Du vil blive en vigtig sparringspartner – både internt i Koncernindkøb og eksternt på hospitalerne.

Vi forestiller os, at du:

  • er uddannet sygeplejerske med bred klinisk erfaring – og dertil gerne kommerciel erfaring fra leverandører af medicinsk udstyr eller lignende
  • har kendskab til kliniske forbrugsvarer og deres anvendelse i praksis
  • kan arbejde struktureret og trives med driftsopgaver, analyser og dokumentation
  • er en god formidler og trives i tværfagligt samarbejde
  • har erfaring med Excel
  • er nysgerrig på data, kvalitet og sammenhænge
  • er en engageret teamspiller som tager ansvar for fælles mål
  • motiveres af teamets resultater, succes og trivsel
  • sætter en ære i at yde en god service
  • trives med at tage ansvar og handle proaktivt
Vi tilbyder
Et spændende job i en engageret og professionel indkøbsorganisation, hvor vi arbejder for at skabe de bedste løsninger for både patienter, personale og økonomi. Du får:

  • en alsidig og meningsfuld hverdag med stor kontaktflade til hospitaler, leverandører og kollegaer
  • en arbejdsplads med fokus på udvikling, videndeling og faglig sparring
  • et struktureret introduktionsforløb og sidemandsoplæring
  • mulighed for hjemmearbejde op til to dage om ugen
  • fleksible arbejdstider og løn i henhold til gældende overenskomst

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ansættelsesudvalget:
Produktspecialist Theresa Okkels, tlf. 2497-1081, Produktspecialist Lene Kraghede, tlf. 2164-1005 eller Troels Hjelm Hirshals, Chef for Kontrakter og forretningsstøtte, tlf. 5120-5563.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat i Center for Økonomi, Koncernindkøb, Kontrakt og forretningsstøtte med arbejdssted på Regionsgården, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød og vil referere til Sektionschef Troels Hjelm Hirshals.

Stillingen som produktspecialist er administrativ med en arbejdstid på 37 timer.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt faglige kvalifikationer.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning og CV senest 8. juni 2025 via vores rekrutteringssystem.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler juni måned i uge 25-26.

Forventet tiltrædelse september 2025.



Arbejdstid: Dag




Ansøg her

Retur til søgning