DSR Job - din vej til jobbet

Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Plejehjemmet Møllehuset

Plejehjemmet Møllehuset

|
København
|
Indrykket 15-10-2021

Sygeplejerske/social- og sundhedsassistent til særlig aftenvagt i Møllehuset

Hvis du går og leder efter en aftenvagt tre dage hver anden uge, så er denne helt særlige vagt ledig. Møllehusets stærke, mangfoldige og dynamiske gruppe af medarbejdere søger en kollega til netop denne vagt.

 

De andre dage er dækket af en sygeplejerskekollega, der ligesom dig, ønsker faste rammer og aftaler, men en kort arbejdsuge. Derfor kan du være den sygeplejerske eller assistent, som går og ønsker dig at arbejde kl. 15-23.00 hver anden fredag, lørdag og søndag.

 

Aftenholdet er velfungerende og har gode samarbejdsevner.

 

Du har ansvar for en etage sammen med en social- og sundhedsassistent, tilsammen er I ansvarlige for 20 beboere.

 

Aktivitet og nærhed er vægtet højt, også i aftenvagten, hvorfor du vil møde faste aktivitetskolleger alle dage i aftenvagten.

 

Møllehuset ligger i den skønne bydel De Gamles By. Her rummer vi hjemmene for godt 80 beboere i 79 boliger. Snart kan vi indvie vores eget produktionskøkken, så mad, hverdagsdemokrati, indflydelse og lethed bliver en del af hverdagen  også om aftenen.

 

Er arbejdsglæde for dig at møde ind og bidrage til et positivt arbejdsmiljø?

Er fleksibilitet noget, der højner din udvikling?

Er situationsfornemmelse en vigtig menneskelig kvalitet for dig?

Er det tværfaglige samarbejde en inspirationskilde for dig?

Er forstyrrelser en kærkommen variation i din arbejdsdag?

 

Vores forhåbninger til dig 

Du har hjertet på rette sted, ordentlighed i blodet og masser af pondus og rygrad. I en travl og hektisk hverdag bevarer du overblikket og forbliver en god kollega, for vi ved godt, at det at arbejde på plejehjem kræver tilstedeværelse og nærvær i hele vagten.  

 

Vores hus har fire etager med hver 20 beboere. Det er delt op i to afdelinger med hver sin afdelingsleder. Hver etage har en koordinator og en sygeplejerske. Vi arbejder tæt sammen med de pårørende, som vi anser som en vigtig ressource i beboerens liv.

 

Vi arbejder ud fra følgende værdier og ønsker, som du skal kunne se dig selv i: Møllehuset er et hus i bevægelse, hvor kreative tanker og løsninger giver mulighed for udfoldelse, og hvor målet er, at alle føler sig værdifulde og oplever succes. På Møllehuset vil vi sikre fælles kurs, hvor vi sammen fremmer den anerkendende tilgang og bestræber os på at praktisere ordentlighed til enhver tid og i alt, hvad vi gør. Vores hus er fagligt velfunderet.

 

Velkommen til Møllehuset on Vimeo.

 

Mere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Iben Alsholm på 2362 9274.

 

Søg via nedenstående link senest søndag den 14. november 2021

 

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på
www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.




Ansøgning skal sendes igennem dette link:
https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=177625&DepartmentId=19489&MediaId=4766&SkipAdvertisement=true

Venlig hilsen
Københavns Kommune

Kontakt
Virksomheds information
Plejehjemmet Møllehuset
Edith Rodes Vej 11
2200 København N
Tlf:
35303650
Kontakt person
Plejehjemmet Møllehuset - Iben Alsholm
Edith Rodes Vej 11
2200 København N
Danmark
Tlf:
2362 9274
330870574anha2021-10-15T11:49:40.493Sygeplejerske/social- og sundhedsassistent til særlig aftenvagt i Møllehuset

Hvis du går og leder efter en aftenvagt tre dage hver anden uge, så er denne helt særlige vagt ledig. Møllehusets stærke, mangfoldige og dynamiske gruppe af medarbejdere søger en kollega til netop denne vagt.

 

De andre dage er dækket af en sygeplejerskekollega, der ligesom dig, ønsker faste rammer og aftaler, men en kort arbejdsuge. Derfor kan du være den sygeplejerske eller assistent, som går og ønsker dig at arbejde kl. 15-23.00 hver anden fredag, lørdag og søndag.

 

Aftenholdet er velfungerende og har gode samarbejdsevner.

 

Du har ansvar for en etage sammen med en social- og sundhedsassistent, tilsammen er I ansvarlige for 20 beboere.

 

Aktivitet og nærhed er vægtet højt, også i aftenvagten, hvorfor du vil møde faste aktivitetskolleger alle dage i aftenvagten.

 

Møllehuset ligger i den skønne bydel De Gamles By. Her rummer vi hjemmene for godt 80 beboere i 79 boliger. Snart kan vi indvie vores eget produktionskøkken, så mad, hverdagsdemokrati, indflydelse og lethed bliver en del af hverdagen  også om aftenen.

 

Er arbejdsglæde for dig at møde ind og bidrage til et positivt arbejdsmiljø?

Er fleksibilitet noget, der højner din udvikling?

Er situationsfornemmelse en vigtig menneskelig kvalitet for dig?

Er det tværfaglige samarbejde en inspirationskilde for dig?

Er forstyrrelser en kærkommen variation i din arbejdsdag?

 

Vores forhåbninger til dig 

Du har hjertet på rette sted, ordentlighed i blodet og masser af pondus og rygrad. I en travl og hektisk hverdag bevarer du overblikket og forbliver en god kollega, for vi ved godt, at det at arbejde på plejehjem kræver tilstedeværelse og nærvær i hele vagten.  

 

Vores hus har fire etager med hver 20 beboere. Det er delt op i to afdelinger med hver sin afdelingsleder. Hver etage har en koordinator og en sygeplejerske. Vi arbejder tæt sammen med de pårørende, som vi anser som en vigtig ressource i beboerens liv.

 

Vi arbejder ud fra følgende værdier og ønsker, som du skal kunne se dig selv i: Møllehuset er et hus i bevægelse, hvor kreative tanker og løsninger giver mulighed for udfoldelse, og hvor målet er, at alle føler sig værdifulde og oplever succes. På Møllehuset vil vi sikre fælles kurs, hvor vi sammen fremmer den anerkendende tilgang og bestræber os på at praktisere ordentlighed til enhver tid og i alt, hvad vi gør. Vores hus er fagligt velfunderet.

 

Velkommen til Møllehuset on Vimeo.

 

Mere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Iben Alsholm på 2362 9274.

 

Søg via nedenstående link senest søndag den 14. november 2021

 

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på
www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.




Ansøgning skal sendes igennem dette link:
https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=177625&DepartmentId=19489&MediaId=4766&SkipAdvertisement=true

Venlig hilsen
Københavns Kommune

2021-11-15T02:00:11.633 Hvis du går og leder efter en aftenvagt tre dage hver anden uge, så er denne helt særlige vagt ledig. Møllehusets stærke, mangfoldige og dynamiske gruppe af medarbejdere søger en kollega til netop denne vagt. De andre dage er dækket af en sygeplejerskekollega, der ligesom dig, ønsker faste rammer og aftaler, men en kort arbejdsuge. Derfor kan du være den sygeplejerske eller assistent, som går og ønsker dig at arbejde kl. 15-23.00 hver anden fredag, lørdag og søndag. Aftenholdet er velfungerende og har gode samarbejdsevner. Du har ansvar for en etage sammen med en social- og sundhedsassistent, tilsammen er I ansvarlige for 20 beboere. Aktivitet og nærhed er vægtet højt, også i aftenvagten, hvorfor du vil møde faste aktivitetskolleger alle dage i aftenvagten. Møllehuset ligger i den skønne bydel De Gamles By. Her rummer vi hjemmene for godt 80 beboere i 79 boliger. Snart kan vi indvie vores eget produktionskøkken, så mad, hverdagsdemokrati, indflydelse og lethed bliver en del af hverdagen også om aftenen. Er arbejdsglæde for dig at møde ind og bidrage til et positivt arbejdsmiljø? Er fleksibilitet noget, der højner din udvikling? Er situationsfornemmelse en vigtig menneskelig kvalitet for dig? Er det tværfaglige samarbejde en inspirationskilde for dig? Er forstyrrelser en kærkommen variation i din arbejdsdag? Vores forhåbninger til dig Du har hjertet på rette sted, ordentlighed i blodet og masser af pondus og rygrad. I en travl og hektisk hverdag bevarer du overblikket og forbliver en god kollega, for vi ved godt, at det at arbejde på plejehjem kræver tilstedeværelse og nærvær i hele vagten. Vores hus har fire etager med hver 20 beboere. Det er delt op i to afdelinger med hver sin afdelingsleder. Hver etage har en koordinator og en sygeplejerske. Vi arbejder tæt sammen med de pårørende, som vi anser som en vigtig ressource i beboerens liv. Vi arbejder ud fra følgende værdier og ønsker, som du skal kunne se dig selv i: Møllehuset er et hus i bevægelse, hvor kreative tanker og løsninger giver mulighed for udfoldelse, og hvor målet er, at alle føler sig værdifulde og oplever succes. På Møllehuset vil vi sikre fælles kurs, hvor vi sammen fremmer den anerkendende tilgang og bestræber os på at praktisere ordentlighed til enhver tid og i alt, hvad vi gør. Vores hus er fagligt velfunderet. Velkommen til Møllehuset on Vimeo. Mere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Iben Alsholm på 2362 9274. Søg via nedenstående link senest søndag den 14. november 2021 Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn. Ansøgning skal sendes igennem dette link: https: candidate.hr-manager.net ApplicationInit.aspx?cid 1518&ProjectId 177625&DepartmentId 19489&MediaId 4766&SkipAdvertisement true Venlig hilsen Københavns Kommune1011000000000IDK_DSRDKDanmark228DKK2021-11-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=177625&DepartmentId=19489&MediaId=4766&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn2044536Plejehjemmet Møllehuset10Edith Rodes Vej 112200København N35303650DKDanmarkDKDanmark2044536_logo_large.jpg2044536_logo_small.jpg0Plejehjemmet Møllehuset -Iben Alsholm
Edith Rodes Vej 11
22002362 9274København NDKDanmarkDKDanmark
8FuldtidfuldtidAftengældende overenskomst0Sygeplejerske/social- og sundhedsassistent til særlig aftenvagt i Møllehuset1Dansk3Læse/ tale323101Aftensygeplejerske323108Sygeplejerske346017Social- og sundhedsassistent371Sygeplejerske374Øvrige377Grundlæggende social- og sundhedsuddannelse330430615Plejehjemmet Møllehuset -Iben Alsholm
Edith Rodes Vej 11
2200Imported from DSR2362 9274København NDKDanmark
330891934Endokrinologisk ambulatorium søger en engageret sygeplejerskeRobot Kan du lide at arbejde selvstændigt og kan du lide en alsidig arbejdsdag med egne kroniske patientforløb, så er vores stilling måske noget for dig. Vi søger en engageret sygeplejerske til en 32 -37 timers stilling i vores Endokrinologiske ambulatorium på Bispebjerg og Frederiksberg hospital. Endokrinologisk ambulatorium modtager og behandler patienter med diabetes og thyreoideasygdomme samt osteoporose. Du kommer til at arbejde i en gruppe med syv sygeplejersker, som på nuværende tidspunkt arbejder på både Bispebjerg og Frederiksberg hospital indtil det nye hospital bliver færdigt i 2026. Herefter vil begge ambulatorier blive lagt sammen til et ambulatorie på Bispebjerg matriklen. Dit primære fokusområde vil være diabetespatienter, både type 1, type 2 og sekundære diabetestyper. Vi arbejder meget selvstændigt og har selvstændige dagsprogrammer og telefoner. Udover dette har vi fælles opgaver, som vi løser i flok. Konsultationerne med vores diabetespatienter afhænger af patientens behov og fagligt skøn. Vi laver en årlig status på alle diabetespatienter samt insulinjusteringer, øjenscreeninger, kulhydrattælling, oplæring i insulin samt andre injektionspræparater, har samtaler om ændring af livsstilsvaner og livssituation, opfølgende samtaler mm. Udover diabetespatienter er der som før nævnt behandlingskrævende osteoporosepatienter, som får injektions- og eller infusions behandling samt thyriodea patienter under udredning. Vi tilstræber os på at være kontaktsygeplejersker for vores patienter, da de oftest har lange forløb og det er vigtigt for patienten og os, at de føler sig trygge. Det tætte tværfaglige samarbejde med andre faggrupper såsom diætist, fodterapeut, øjensygeplejersker, sekretærer og læger, som alle arbejder i ambulatoriet, vægtes højt. Ydermere har vi tæt samarbejde med Center for diabetes og Frederiksberg sundhedscenter samt praktiserende læger og hjemmesygeplejen. Det forventes af dig, at du kan lide at arbejde selvstændigt og tværfagligt samt kan lide de lange kroniske patientforløb, som du vil have stor indflydelse på. Vi håber at stillingsopslaget har vakt din interesse og ser frem til at høre mere om dig. For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Inge B. Hansen inge.birgitte.hansen@regionh.dk eller oversygeplejerske Alexandra Haucke Jacobsen alexandra.haucke.jacobsen@regionh.dk Ansøgningsfrist d. 19. november 2021 og der afholdes løbende ansættelsessamtaler.Kan du lide at arbejde selvstændigt og kan du lide en alsidig arbejdsdag med egne kroniske patientforløb, så er vores stilling måske noget for dig.

Vi søger en engageret sygeplejerske til en 32 -37 timers stilling i vores Endokrinologiske ambulatorium på Bispebjerg og Frederiksberg hospital.

Endokrinologisk ambulatorium modtager og behandler patienter med diabetes – og thyreoideasygdomme samt osteoporose.

Du kommer til at arbejde i en gruppe med syv sygeplejersker, som på nuværende tidspunkt arbejder på både Bispebjerg og Frederiksberg hospital indtil det nye hospital bliver færdigt i 2026. Herefter vil begge ambulatorier blive lagt sammen til et ambulatorie på Bispebjerg matriklen.

Dit primære fokusområde vil være diabetespatienter, både type 1, type 2 og sekundære diabetestyper.

Vi arbejder meget selvstændigt og har selvstændige dagsprogrammer og telefoner. Udover dette har vi fælles opgaver, som vi løser i flok.

Konsultationerne med vores diabetespatienter afhænger af patientens behov og fagligt skøn.

Vi laver en årlig status på alle diabetespatienter samt insulinjusteringer, øjenscreeninger, kulhydrattælling, oplæring i insulin samt andre injektionspræparater, har samtaler om ændring af livsstilsvaner og livssituation, opfølgende samtaler mm.

Udover diabetespatienter er der som før nævnt behandlingskrævende osteoporosepatienter, som får injektions- og/eller infusions behandling samt thyriodea patienter under udredning.

Vi tilstræber os på at være kontaktsygeplejersker for vores patienter, da de oftest har lange forløb og det er vigtigt for patienten og os, at de føler sig trygge.

Det tætte tværfaglige samarbejde med andre faggrupper såsom diætist, fodterapeut, øjensygeplejersker, sekretærer og læger, som alle arbejder i ambulatoriet, vægtes højt. Ydermere har vi tæt samarbejde med Center for diabetes og Frederiksberg sundhedscenter samt praktiserende læger og hjemmesygeplejen.

Det forventes af dig, at du kan lide at arbejde selvstændigt og tværfagligt samt kan lide de lange kroniske patientforløb, som du vil have stor indflydelse på.

Vi håber at stillingsopslaget har vakt din interesse og ser frem til at høre mere om dig.



For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Inge B. Hansen inge.birgitte.hansen@regionh.dk eller oversygeplejerske Alexandra Haucke Jacobsen alexandra.haucke.jacobsen@regionh.dk

Ansøgningsfrist d. 19. november 2021 og der afholdes løbende ansættelsessamtaler.







Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2021-11-04T00:00:002021-12-04T00:00:00
330891189Afdeling for Hjertesygdomme - Akut afsnit 3141 søger sygeplejerskerRobot Ønsker du at arbejde med akutte hjertepatienter med iskæmisk hjertesygdom på et højt specialiseret niveau, i tæt samarbejde med motiverede og kompetente kolleger, så har vi en stilling til dig. Vi har landsdelsfunktion og modtager akutte patienter med STEMI (blodprop i hjertet) fra hele Sjælland, Bornholm, Grønland og Færøerne, samt patienter med genoplivet hjertestop, lungeemboli, aortadissektion og patienter som afventer akut bypass operation. Vi søger sygeplejersker, meget gerne med erfaring, men nyuddannede er også velkomne til at søge. Stillingen er fra d. 1 1 eller snarest efter aftale. Timeantal kan aftales. Afsnittet Afsnittet har 13 sengepladser hvoraf hovedparten er til rådighed til akutte patienter med STEMI som ankommer til Primær PCI (ballonudvidelse). Disse patienter overflyttes til lokalsygehus efter 12-24 timers observation. Patienter med længerevarende forløb ligger vanligt på afsnittet 3-5 døgn, hvorefter de går til operation eller overflyttes til lokalsygehus. På afsnittet er der mulighed for at fordybe sig i patientforløbene og arbejde udviklingsbaseret. Afsnittet er velnormeret, hvor man vanligvis har 2-3 patienter i dagvagten og 3-4 patienter i aftenvagten. De sygeplejefaglige opgaver består af akut sygepleje, håndtering af patienter og pårørende i krise, dialog omkring det at være hjertesyg, tidlig opsporing i forværring af patientens tilstand og daglige plejeopgaver. Den typiske patient er den midaldrende erhvervsaktive mand, som forventes at vende tilbage til et normalt og aktivt liv som hjertesyg. I Hjertecentret arbejder vi på visionen om at give patienterne den bedste pleje og behandling baseret på nyeste viden. Vi arbejder derfor målrettet med udvikling af den kliniske sygepleje. Se eventuelt mere herom på: Visioner for sygeplejen i HJC Kompetenceudvikling i HJC Specialister i hjertet, mennesket i fokus Afdelingen for hjertesygdomme Udviklingsaktiviteter Vi arbejder målrettet med at kvalificere sygeplejen til vores patientgruppe og har fokus på patientdeltagelse og patienternes oplevelser og behov under indlæggelse. Konkret udmønter det sig f.eks. ved, at de erfarne sygeplejersker varetager konkrete indsatsområder i nært samarbejde med den kliniske sygeplejespecialist og afdelingssygeplejersken. Vi ønsker en sygeplejerske der: Tager initiativ, arbejder selvstændigt og kan arbejde struktureret Har en åben og positiv tilgang til udfordringer Er videnssøgende og engageret i patienter, samt det gode kollegiale arbejdsfællesskab Trives med de udfordringer, der er ved at være på et afsnit med akutte patienter og stort patient flow Har et godt overblik - turde og kunne tage beslutninger og stå ved disse Vi tilbyder: 1 måneds sidemandsoplæring baseret på afsnittets uddannelsesprogram. Du får en klinisk makker, som i det første år af din ansættelse er sparringspartner og medansvarlig for din oplæring i specialet Daglige faglige morgenmøder og ugentlige sygeplejekonferencer Intern og ekstern undervisning uddannelse, herunder regionens kardiologiske uddannelse modul 1 og 2 Individuelle funktioner med særligt ansvar indenfor et specifikt klinisk felt efter interesse og behov Mulige ansvarsområder efter afsnittets behov Ønskeplan med ca. 8 vagter på 4 uger og arbejde hver anden weekend. Efter 2 års ansættelse på hver tredje weekend med ca. 4 ekstra arbejdsweekender om året Friske kolleger med humor og en god arbejdsånd Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår følger overenskomsten for ikke ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Regionens Lønnings- og Takstnævn og Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd. Lønnen forhandles i henhold til lokal løndannelse, hvor der vil blive taget hensyn til dine hidtidige optjente kvalifikationer. Ansøgningsprocedure Ansøgningsfristen er 8 12 Ansættelsessamtaler afholdes løbende samt i uge 50. Referencer skal medsendes Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Kenn Wesselgreen på 35 45 84 52 eller Klinisk Sygeplejespecialist Pernille Palm 35457269. Kom meget gerne på et uforpligtende visit og se hvem vi er, eller kom og vær med i en dagvagt med en mulig kommende kollega. Ansøgning og CV med referencer sendes online via linket her på siden.

Ønsker du at arbejde med akutte hjertepatienter med iskæmisk hjertesygdom på et højt specialiseret niveau, i tæt samarbejde med motiverede og kompetente kolleger, så har vi en stilling til dig.

Vi har landsdelsfunktion og modtager akutte patienter med STEMI (blodprop i hjertet) fra hele Sjælland, Bornholm, Grønland og Færøerne, samt patienter med genoplivet hjertestop, lungeemboli, aortadissektion og patienter som afventer akut bypass operation.

Vi søger sygeplejersker, meget gerne med erfaring, men nyuddannede er også velkomne til at søge. Stillingen er fra d. 1/1 eller snarest efter aftale. Timeantal kan aftales.

Afsnittet

Afsnittet har 13 sengepladser hvoraf hovedparten er til rådighed til akutte patienter med STEMI som ankommer til Primær PCI (ballonudvidelse). Disse patienter overflyttes til lokalsygehus efter 12-24 timers observation. Patienter med længerevarende forløb ligger vanligt på afsnittet 3-5 døgn, hvorefter de går til operation eller overflyttes til lokalsygehus.

På afsnittet er der mulighed for at fordybe sig i patientforløbene og arbejde udviklingsbaseret. Afsnittet er velnormeret, hvor man vanligvis har 2-3 patienter i dagvagten og 3-4 patienter i aftenvagten.

De sygeplejefaglige opgaver består af akut sygepleje, håndtering af patienter og pårørende i krise, dialog omkring det at være hjertesyg, tidlig opsporing i forværring af patientens tilstand og daglige plejeopgaver.

Den typiske patient er den midaldrende erhvervsaktive mand, som forventes at vende tilbage til et normalt og aktivt liv som hjertesyg.

I Hjertecentret arbejder vi på visionen om at give patienterne den bedste pleje og behandling baseret på nyeste viden. Vi arbejder derfor målrettet med udvikling af den kliniske sygepleje. Se eventuelt mere herom på:

Visioner for sygeplejen i HJC
Kompetenceudvikling i HJC
Specialister i hjertet, mennesket i fokus – Afdelingen for hjertesygdomme

Udviklingsaktiviteter

Vi arbejder målrettet med at kvalificere sygeplejen til vores patientgruppe og har fokus på patientdeltagelse og patienternes oplevelser og behov under indlæggelse. Konkret udmønter det sig f.eks. ved, at de erfarne sygeplejersker varetager konkrete indsatsområder i nært samarbejde med den kliniske sygeplejespecialist og afdelingssygeplejersken.

Vi ønsker en sygeplejerske der:

  • Tager initiativ, arbejder selvstændigt og kan arbejde struktureret
  • Har en åben og positiv tilgang til udfordringer
  • Er videnssøgende og engageret i patienter, samt det gode kollegiale arbejdsfællesskab
  • Trives med de udfordringer, der er ved at være på et afsnit med akutte patienter og stort patient flow
  • Har et godt overblik - turde og kunne tage beslutninger – og stå ved disse
Vi tilbyder:

  • 1 måneds sidemandsoplæring baseret på afsnittets uddannelsesprogram. Du får en klinisk makker, som i det første år af din ansættelse er sparringspartner og medansvarlig for din oplæring i specialet
  • Daglige faglige morgenmøder og ugentlige sygeplejekonferencer
  • Intern og ekstern undervisning/uddannelse, herunder regionens kardiologiske uddannelse modul 1 og 2
  • Individuelle funktioner med særligt ansvar indenfor et specifikt klinisk felt efter interesse og behov
  • Mulige ansvarsområder efter afsnittets behov
  • Ønskeplan med ca. 8 vagter på 4 uger og arbejde hver anden weekend. Efter 2 års ansættelse på hver tredje weekend med ca. 4 ekstra arbejdsweekender om året
  • Friske kolleger med humor og en god arbejdsånd


    Ansættelsesvilkår
    Løn og ansættelsesvilkår følger overenskomsten for ikke ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Regionens Lønnings- og Takstnævn og Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd. Lønnen forhandles i henhold til lokal løndannelse, hvor der vil blive taget hensyn til dine hidtidige optjente kvalifikationer.

    Ansøgningsprocedure
    Ansøgningsfristen er 8/12
    Ansættelsessamtaler afholdes løbende samt i uge 50.
    Referencer skal medsendes

    Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Kenn Wesselgreen på 35 45 84 52 eller Klinisk Sygeplejespecialist Pernille Palm 35457269.

    Kom meget gerne på et uforpligtende visit og se hvem vi er, eller kom og vær med i en dagvagt med en mulig kommende kollega.

    Ansøgning og CV med referencer sendes online via linket her på siden.






RigshospitaletKøbenhavn Ø2021-11-03T00:00:002021-12-08T00:00:00
330888260SOSU-assistenter og sygeplejersker søges til udvikling af Tårnby RehabiliteringscenterRobot Vil du være med til at nytænke og udvikle Tårnby Rehabiliteringscenter? Brænder du for området, og vil du være med til at skabe et stærkt fagligt fællesskab og kultur? Så se med her! Tårnby Rehabiliteringscenter er i en proces, hvor den faglige tilgang skal udvikles og nytænkes. Vi søger derfor sundhedsfagligt personale, som brænder for rehabiliteringsområdet, og som har lyst til at være med til at skabe fremtidens rehabiliteringscenter i Tårnby Kommune. Rehabiliteringscenter Tårnby Rehabiliteringscentret består af 38 midlertidige rehabiliteringsboliger, 10 dagspladser, terapeutteam og Akutteam. Tårnby Rehabiliteringscenter bor i samme hus som Plejehjemmet Irlandsvej, og indgår i en fælles ledelse. Huset har mange forskellige faggrupper ansat herunder: sygeplejersker, sosu-assistenter, sosu-hjælpere fysioterapeuter, ergoterapeuter, en ernæringsassistent og en farmakonom. Målet med et midlertidigt ophold på Rehabiliteringscentret er, at borgeren opnår så højt et funktionsniveau, som muligt og fortsat kan være herre i eget liv. Det gør vi bl.a. ved at have fokus på den komplekse sygepleje, for at sikre at borgeren har kræfter til at deltage aktivt i sit rehabiliteringsforløb. Der udarbejdes individuelle planer for træningen med terapeuterne for den enkelte borger, og så sikrer plejepersonalet i dagligdagen at have fokus på hverdagsrehabiliteringen og ADL. Vi sætter borgerens individuelle behov og ønsker i centrum, så borgeren kan opleve mest mulig livskvalitet og omsorg. Sammen med borgeren fastlægger terapeuter og plejepersonalet en plan for borgerens ophold. Vi gør vores bedste for at inddrage pårørende i planen for den enkelte borger, så de kan fortsætte med at støtte op efter endt ophold. Vi modtager borgerne både fra hospitalet og fra eget hjem, og det kræver et skarpt fagligt fokus og samarbejde at sikre, at den enkelte borger når det ønskede formål med opholdet. Vi modtager ligeledes borgere på aflastnings- og vurderingsophold. Tårnby Kommune samarbejder tæt med Amager Hvidovre hospital og er en del af et spændende pilotprojekt, som blandt andet indebærer, at hospitalet har behandlingsansvaret for borgere på de midlertidige pladser i 72 timer efter udskrivelse. Vi opstarter netop nu et pilotprojekt om IV-behandling, sammen med vores akutteam, der arbejder tæt sammen med personalet på Rehabiliteringscentret Tårnby Kommunes akutteam består af 6 dygtige akutsygeplejersker, som varetager funktionen i tidsrummet 7-23 alle dage, på tværs af hele kommunen. Du vil derfor have mulighed for at være en del af nye spændende samarbejder på tværs af sektorer. Vi søger: Vi leder efter kollegaer med et højt faglig ambitionsniveau, som gerne vil være med til at skrive et nyt kapitel på det rehabiliterende område i Tårnby. Vi vægter, at borgerne oplever et helhedsorienteret sagsforløb, og det er derfor også vigtigt, at du sammen med dine kollegaer også kan inddrage nogle af alle de gode specialiserede kræfter som Tårnby kommune har, det kunne f.eks. være hjerneskadekoordinatoren. Vi søger 5 sosu-assistenter på 35-37 timer uge i dagvagt til Rehabiliteringscenter Tårnby. Ønsker du aftenvagt, vil det ligeledes være muligt. Vi søger 2 sygeplejersker 35-37 timer uge til Rehabiliteringscenter Tårnby og dine primære opgaver er beskrevet i jobprofil og kompetence- og delegationsinstruks som fremsendes ved ønske. Vi forventer at du: Arbejder anderkendende og respektfuldt over for både kollegaer og borgere Har et drive og en vilje til at være med til at bygge et fagligt stærkt center op Er ambitiøs og vil samarbejde med dine kollegaer uanset faggruppe både internt og tværsektorielt Det vil være at foretrække, hvis du har erfaring inden for rehabiliteringsområdet, men vi vil også se positivt på ansøgere med mindre erfaring det vigtigste er, at du brænder for området, og at du vil være med til at udvikle teamet. Vi tilbyder: Et spændende center med faglige udfordringer, hvor dagene aldrig er ens En afdeling, som har brug for at udvikle sig fagligt, og hvor der er plads til nye ideer og mulighed for at sætte sit præg kulturen og kompetencerne Et center, hvor vi prioriterer uddannelse og udvikling Et center, hvor vi har fokus på det gode arbejdsmiljø Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Dansk Sygeplejeråd eller FOA efter forhandling. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende. Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen eller fremsendelse af jobprofil, er du velkommen til at rette henvendelse til plejehjemsleder Cathja M. Rasmussen på telefon 32 46 82 48 eller e-mail: cma.plirl.as@taarnby.dk eller ldrechef Mette Ødegaard på telefon 3247 1884 Ansøgningsfrist er den 15.12.2021, men ansættelsessamtaler afholdes løbende. Ansøgning Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem. Behandling af personoplysninger Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job. Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker. Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk. Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk. For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften & 39 Yderligere oplysninger& 39 . Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: Databeskyttelsesrådgiver .

Vil du være med til at nytænke og udvikle Tårnby Rehabiliteringscenter?
Brænder du for området, og vil du være med til at skabe et stærkt fagligt fællesskab og kultur? Så se med her!

Tårnby Rehabiliteringscenter er i en proces, hvor den faglige tilgang skal udvikles og nytænkes. Vi søger derfor sundhedsfagligt personale, som brænder for rehabiliteringsområdet, og som har lyst til at være med til at skabe fremtidens rehabiliteringscenter i Tårnby Kommune.

Rehabiliteringscenter Tårnby

Rehabiliteringscentret består af 38 midlertidige rehabiliteringsboliger, 10 dagspladser, terapeutteam og Akutteam. Tårnby Rehabiliteringscenter bor i samme hus som Plejehjemmet Irlandsvej, og indgår i en fælles ledelse. Huset har mange forskellige faggrupper ansat herunder: sygeplejersker, sosu-assistenter, sosu-hjælpere fysioterapeuter, ergoterapeuter, en ernæringsassistent og en farmakonom.

Målet med et midlertidigt ophold på Rehabiliteringscentret er, at borgeren opnår så højt et funktionsniveau, som muligt og fortsat kan være herre i eget liv. Det gør vi bl.a. ved at have fokus på den komplekse sygepleje, for at sikre at borgeren har kræfter til at deltage aktivt i sit rehabiliteringsforløb. Der udarbejdes individuelle planer for træningen med terapeuterne for den enkelte borger, og så sikrer plejepersonalet i dagligdagen at have fokus på hverdagsrehabiliteringen og ADL.

Vi sætter borgerens individuelle behov og ønsker i centrum, så borgeren kan opleve mest mulig livskvalitet og omsorg. Sammen med borgeren fastlægger terapeuter og plejepersonalet en plan for borgerens ophold. Vi gør vores bedste for at inddrage pårørende i planen for den enkelte borger, så de kan fortsætte med at støtte op efter endt ophold. Vi modtager borgerne både fra hospitalet og fra eget hjem, og det kræver et skarpt fagligt fokus og samarbejde at sikre, at den enkelte borger når det ønskede formål med opholdet. Vi modtager ligeledes borgere på aflastnings- og vurderingsophold.

Tårnby Kommune samarbejder tæt med Amager/Hvidovre hospital og er en del af et spændende pilotprojekt, som blandt andet indebærer, at hospitalet har behandlingsansvaret for borgere på de midlertidige pladser i 72 timer efter udskrivelse. Vi opstarter netop nu et pilotprojekt om IV-behandling, sammen med vores akutteam, der arbejder tæt sammen med personalet på Rehabiliteringscentret

Tårnby Kommunes akutteam består af 6 dygtige akutsygeplejersker, som varetager funktionen i tidsrummet 7-23 alle dage, på tværs af hele kommunen.

Du vil derfor have mulighed for at være en del af nye spændende samarbejder på tværs af sektorer.

Vi søger:

Vi leder efter kollegaer med et højt faglig ambitionsniveau, som gerne vil være med til at skrive et nyt kapitel på det rehabiliterende område i Tårnby. Vi vægter, at borgerne oplever et helhedsorienteret sagsforløb, og det er derfor også vigtigt, at du sammen med dine kollegaer også kan inddrage nogle af alle de gode specialiserede kræfter som Tårnby kommune har, det kunne f.eks. være hjerneskadekoordinatoren.

Vi søger 5 sosu-assistenter på 35-37 timer/uge i dagvagt til Rehabiliteringscenter Tårnby. Ønsker du aftenvagt, vil det ligeledes være muligt.

Vi søger 2 sygeplejersker 35-37 timer/uge til Rehabiliteringscenter Tårnby og dine primære opgaver er beskrevet i jobprofil og kompetence- og delegationsinstruks som fremsendes ved ønske.

Vi forventer at du:
  • Arbejder anderkendende og respektfuldt over for både kollegaer og borgere
  • Har et drive og en vilje til at være med til at bygge et fagligt stærkt center op
  • Er ambitiøs og vil samarbejde med dine kollegaer – uanset faggruppe – både internt og tværsektorielt

Det vil være at foretrække, hvis du har erfaring inden for rehabiliteringsområdet, men vi vil også se positivt på ansøgere med mindre erfaring – det vigtigste er, at du brænder for området, og at du vil være med til at udvikle teamet.

Vi tilbyder:
  • Et spændende center med faglige udfordringer, hvor dagene aldrig er ens
  • En afdeling, som har brug for at udvikle sig fagligt, og hvor der er plads til nye ideer og mulighed for at sætte sit præg kulturen og kompetencerne
  • Et center, hvor vi prioriterer uddannelse og udvikling
  • Et center, hvor vi har fokus på det gode arbejdsmiljø
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Dansk Sygeplejeråd eller FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen eller fremsendelse af jobprofil, er du velkommen til at rette henvendelse til plejehjemsleder Cathja M. Rasmussen på telefon 32 46 82 48 eller e-mail: cma.plirl.as@taarnby.dk eller Ældrechef Mette Ødegaard på telefon 3247 1884

Ansøgningsfrist er den 15.12.2021, men ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

Tårnby KommuneKastrup2021-11-01T00:00:002021-12-15T00:00:00
330888258Sygeplejerske søges til afdeling LotusenRobot Vi søger en sygeplejerske pr. 1.1.2022 til primært dagvagt på Lotusen, som er en afdeling i fuld udvikling. Du vil blive en del af den daglige pleje og opgaveløsning for vores 28 beboere og fungere som forløbsansvarlig, og skal således have lyst til og interesse for, at varetage plejeopgaver helt tæt på beboernes hverdag i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere. Derudover skal du have fokus på sygeplejeopgaver og kompetenceudvikling af medarbejderne i afdelingen i samarbejde med afdelingslederen. Vi kan se vores beboere bliver mere komplekse, og derfor har vi fokus på at løfte det faglige niveau hos alle medarbejdere. Vores kerneopgave er at skabe livskvalitet og et godt hverdagsliv for vores beboere. Derfor skal du have lyst til at være en del af en stor medarbejderstab på 100 medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, såsom social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, social- og sundhedsassistenter, 1 farmakonom, 2 kliniske vejledere og 2 basissygeplejersker på anden afdeling, samt vores udviklingsteam med bl.a. sygeplejersker i forskellige specialstillinger. Vi har tilknyttet et lægehus som faste plejehjemslæger til den ene afdeling, og arbejder for det samme for de øvrige afdelinger. Vi arbejder med anerkendende kommunikation og dialog, og bruger Insight som redskab til vores forskellige profiler i samarbejdet både på egen afdeling, men også på tværs i huset. Det er meget vigtigt for os at have åben dialog om det gode arbejdsmiljø både fysisk og psykisk så vi alle oplever en god trivsel, ligesom det er vigtigt, at husets medarbejdere oplever sig medinddraget. Vi afholder desuden undervisning med interne og eksterne undervisere, og benytter os af eksterne kurser for at holde os opdaterede og udvikle hver medarbejder. Vi forventer, at du: Er uddannet sygeplejerske med dansk autorisation Er empatisk og medskabende til en god hverdag for vores beboere Bidrager til et spændende sygeplejefagligt arbejdsmiljø Har gode kommunikative kompetencer og er med til at skabe et anerkendende og pædagogisk læringsmiljø Er god til at lytte og analysere komplekse situationer med respekt for den enkelte beboer og medarbejder Arbejder med tidlig opsporing og kvalitetssikring Det ugentlig timetal er mellem 32-37 timer med vagt hver 3. weekend. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Dansk Sygeplejeråd efter forhandling. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende. Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingssygeplejerske Esra Basoda på telefon 24 20 87 75 Vi forventer at afholde løbende ansættelsessamtaler. Ansøgning Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem. Behandling af personoplysninger Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job. Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker. Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk. Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk. For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften & 39 Yderligere oplysninger& 39 . Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. E-mail: Link til Borger.dk Telefon: 3247 1235. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: Databeskyttelsesrådgiver .

Vi søger en sygeplejerske pr. 1.1.2022 til primært dagvagt på Lotusen, som er en afdeling i fuld udvikling. Du vil blive en del af den daglige pleje og opgaveløsning for vores 28 beboere og fungere som forløbsansvarlig, og skal således have lyst til og interesse for, at varetage plejeopgaver helt tæt på beboernes hverdag i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere.

Derudover skal du have fokus på sygeplejeopgaver og kompetenceudvikling af medarbejderne i afdelingen i samarbejde med afdelingslederen. Vi kan se vores beboere bliver mere komplekse, og derfor har vi fokus på at løfte det faglige niveau hos alle medarbejdere.

Vores kerneopgave er at skabe livskvalitet og et godt hverdagsliv for vores beboere. Derfor skal du have lyst til at være en del af en stor medarbejderstab på 100 medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, såsom social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, social- og sundhedsassistenter, 1 farmakonom, 2 kliniske vejledere og 2 basissygeplejersker på anden afdeling, samt vores udviklingsteam med bl.a. sygeplejersker i forskellige specialstillinger.

Vi har tilknyttet et lægehus som faste plejehjemslæger til den ene afdeling, og arbejder for det samme for de øvrige afdelinger.

Vi arbejder med anerkendende kommunikation og dialog, og bruger Insight som redskab til vores forskellige profiler i samarbejdet både på egen afdeling, men også på tværs i huset.

Det er meget vigtigt for os at have åben dialog om det gode arbejdsmiljø – både fysisk og psykisk – så vi alle oplever en god trivsel, ligesom det er vigtigt, at husets medarbejdere oplever sig medinddraget.

Vi afholder desuden undervisning med interne og eksterne undervisere, og benytter os af eksterne kurser for at holde os opdaterede og udvikle hver medarbejder.

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet sygeplejerske med dansk autorisation
  • Er empatisk og medskabende til en god hverdag for vores beboere
  • Bidrager til et spændende sygeplejefagligt arbejdsmiljø
  • Har gode kommunikative kompetencer og er med til at skabe et anerkendende og pædagogisk læringsmiljø
  • Er god til at lytte og analysere komplekse situationer med respekt for den enkelte beboer og medarbejder
  • Arbejder med tidlig opsporing og kvalitetssikring

Det ugentlig timetal er mellem 32-37 timer med vagt hver 3. weekend.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Dansk Sygeplejeråd efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingssygeplejerske
Esra Basoda på telefon 24 20 87 75

Vi forventer at afholde løbende ansættelsessamtaler.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. E-mail: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1235. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

Tårnby KommuneKastrup2021-11-01T00:00:002021-12-27T00:00:00
330887984Vi søger sygeplejerske til Organkirurgi og Transplantation, sengeafsnit 3121Robot Du bliver en del af en afdeling med høj faglighed og et unikt arbejdsfællesskab, hvor vi er der for hinanden. Vi varetager de højtspecialiserede patientforløb inden for organkirurgi. I Afdeling for Organkirurgi og Transplantation bliver du en del af en faglig og dygtig personalegruppe. Vi er bredt sammensat og har en humoristisk omgangstone og et fantastisk socialt sammenhold. Afdelingen for Organkirurgi og Transplantation rummer et bredt speciale med komplekse patienter i alle aldre og vores hverdag er meget varieret. Vi har både korte og lange komplekse indlæggelsesforløb, som giver mulighed for faglig fordybelse og udvikling. Vi modtager primært elektive patienter i behandling for ventrikel-, tarm- og leverkræft, men vi modtager også abdominale traumepatienter. Vi ser bl.a. patienter i fast-track forløb for colorectale levermetastaser, kirurgisk behandling af medicinske inflammatoriske tarmsygdomme. Eller traumepatienter som vi modtager efter kirurgisk behandling. Vores patientforløb er hovedsageligt kendetegnet ved at være korte og vi har derfor et stort patient-flow. Vores ledelsesteam består af en afdelingssygeplejerske og to assisterende afdelingssygeplejersker, hvoraf den ene er ansvarlig for kvalitetsudvikling, samt oplæring af nyt personale og den anden varetager vagtplanlægning. Vi holder månedlige teammøder, så vi kan handle på hvad der rør sig i personalegruppen. Grundig oplæring ved ansættelse Alle nyansatte følger afdelingens introduktions- og oplæringsprogram i 4-6 uger, tilpasset ud fra dine kompetencer. Derfor har vi i interne og eksterne kurser indenfor specialet, bl.a. introduktionskursus til klinikkens speciale, refleksions-gruppe for nyansatte sygeplejersker, stomi-kurser og forflytningskursus. På sigt vil du også blive tilbudt kirurgisk efteruddannelse, der består af 4 moduler af 1-2 ugers varighed. De første 4 uger vil du være i dagvagt med sidemandsoplæring og vi afslutter perioden med en evaluering. Vi lægger stor vægt på kontinuerlig faglige udvikling, både af den enkelte sygeplejerske og i personalegruppen. Det sker gennem en række initiativer: Veltilrettelagte sygepleje- og behandlingsprogrammer som guidelines Undervisningsprogrammer tilrettelagt ud fra disse Faglig refleksion i grupper via vores kliniske underviser Fokus på lytning, anerkendelse og feedback i hverdagen Buddy-funktion en planlagt kollega til sparring og samarbejde om dagens opgaver Ugentlige sygeplejekonferencer og faglige oplæg. Uddannelse kombineret som teoretisk undervisning og læring i praksis Temadage Individuelle udviklingsplaner og kompetencevurdering ud fra MUS-samtaler Tværfaglig afsnitsledelse Mange festlige sociale arrangementer Hvem er du? Kendetegnede for dig er, at du har evnen til at samarbejde og skabe relationer med både patienter og kollegaer. Du har en god indlevelsesevne både overfor patient og pårørende. Vi lægger stort vægt på, at du er interesseret i at arbejde med kirurgiske patienter indenfor et højtspecialiseret område. Lysten til at arbejde med specialet er vigtigere end erfaring, da vi sørger for du får den rette oplæring. Du vil have ca. 10-12 vagter pr. 6 uger, weekendvagt hver 3. weekend i 8-timers vagter og fleksibel arbejdstidsplan, hvor personlige ønsker prioriteres. Hvis ovenstående har vakt din interesse og du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte assisterende afdelingssygeplejerske Anne-Sofie eller Mette, tlf.: 3545 5414 eller afdelingssygeplejerske Mia Kjeldahl, tlf.: 3545 8197. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Løn- og Takstnævn Se os på Instagram RH_gas.kir.3121 Ansøgningsfrist er 15. december 2021. Jobsamtalerne afholdes løbende. Tiltrædelse gerne snarest, eller pr. 1. februar 2022Du bliver en del af en afdeling med høj faglighed og et unikt arbejdsfællesskab, hvor vi er der for hinanden. Vi varetager de højtspecialiserede patientforløb inden for organkirurgi.

I Afdeling for Organkirurgi og Transplantation bliver du en del af en faglig og dygtig personalegruppe. Vi er bredt sammensat og har en humoristisk omgangstone og et fantastisk socialt sammenhold.

Afdelingen for Organkirurgi og Transplantation rummer et bredt speciale med komplekse patienter i alle aldre og vores hverdag er meget varieret. Vi har både korte og lange komplekse indlæggelsesforløb, som giver mulighed for faglig fordybelse og udvikling.

Vi modtager primært elektive patienter i behandling for ventrikel-, tarm- og leverkræft, men vi modtager også abdominale traumepatienter.

Vi ser bl.a. patienter i fast-track forløb for colorectale levermetastaser, kirurgisk behandling af medicinske inflammatoriske tarmsygdomme. Eller traumepatienter som vi modtager efter kirurgisk behandling. Vores patientforløb er hovedsageligt kendetegnet ved at være korte og vi har derfor et stort patient-flow.

Vores ledelsesteam består af en afdelingssygeplejerske og to assisterende afdelingssygeplejersker, hvoraf den ene er ansvarlig for kvalitetsudvikling, samt oplæring af nyt personale og den anden varetager vagtplanlægning. Vi holder månedlige teammøder, så vi kan handle på hvad der rør sig i personalegruppen.

Grundig oplæring ved ansættelse
Alle nyansatte følger afdelingens introduktions- og oplæringsprogram i 4-6 uger, tilpasset ud fra dine kompetencer.

Derfor har vi i interne og eksterne kurser indenfor specialet, bl.a. introduktionskursus til klinikkens speciale, refleksions-gruppe for nyansatte sygeplejersker, stomi-kurser og forflytningskursus. På sigt vil du også blive tilbudt kirurgisk efteruddannelse, der består af 4 moduler af 1-2 ugers varighed.

De første 4 uger vil du være i dagvagt med sidemandsoplæring og vi afslutter perioden med en evaluering.

Vi lægger stor vægt på kontinuerlig faglige udvikling, både af den enkelte sygeplejerske og i personalegruppen. Det sker gennem en række initiativer:

  • Veltilrettelagte sygepleje- og behandlingsprogrammer som guidelines
  • Undervisningsprogrammer tilrettelagt ud fra disse
  • Faglig refleksion i grupper via vores kliniske underviser
  • Fokus på lytning, anerkendelse og feedback i hverdagen
  • ”Buddy-funktion” – en planlagt kollega til sparring og samarbejde om dagens opgaver
  • Ugentlige sygeplejekonferencer og faglige oplæg.
  • Uddannelse kombineret som teoretisk undervisning og læring i praksis
  • Temadage
  • Individuelle udviklingsplaner og kompetencevurdering ud fra MUS-samtaler
  • Tværfaglig afsnitsledelse
  • Mange festlige sociale arrangementer
Hvem er du?

Kendetegnede for dig er, at du har evnen til at samarbejde og skabe relationer med både patienter og kollegaer. Du har en god indlevelsesevne både overfor patient og pårørende. Vi lægger stort vægt på, at du er interesseret i at arbejde med kirurgiske patienter indenfor et højtspecialiseret område.

Lysten til at arbejde med specialet er vigtigere end erfaring, da vi sørger for du får den rette oplæring.

Du vil have ca. 10-12 vagter pr. 6 uger, weekendvagt hver 3. weekend i 8-timers vagter og fleksibel arbejdstidsplan, hvor personlige ønsker prioriteres.

Hvis ovenstående har vakt din interesse og du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte assisterende afdelingssygeplejerske Anne-Sofie eller Mette, tlf.: 3545 5414 eller afdelingssygeplejerske Mia Kjeldahl, tlf.: 3545 8197.

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Løn- og Takstnævn

Se os på Instagram; RH_gas.kir.3121

Ansøgningsfrist er 15. december 2021.

Jobsamtalerne afholdes løbende.
Tiltrædelse gerne snarest, eller pr. 1. februar 2022

RigshospitaletKøbenhavn Ø2021-11-01T00:00:002021-12-15T00:00:00
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
15-10-2021
Udløber:
14-11-2021
Kviknummer:
330870574
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Sygeplejerske,
Øvrige,
Grundlæggende social- og sundhedsuddannelse
Stillingsbetegnelse:
Aftensygeplejerske
Sygeplejerske
Social- og sundhedsassistent
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Arbejdstimer pr. uge:
fuldtid
Arbejdstid:
Aften
Aflønnes efter:
gældende overenskomst
Beliggenhed

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Jobagent fra DSRjob

Opret en jobagent og lad jobbet komme till dig. Udfyld dine søge kriterier, og din profil vil dagligt blive matchet mednye jobannoncer fra DSRjob - direkte til din mailbox....