DSR Job - din vej til jobbet

Menu
Københavns Kommune

Københavns Kommune

|
København
|
Indrykket 23-11-2021

Sygeplejersker til Københavns Kommunes Udkørende Akutteam

Til dig der brænder for akut og selvstændig sygepleje  og fungerer godt uden at kende den næste opgave. 

 

Akutteamet arbejder ud fra et bærende princip om at forebygge unødvendige indlæggelser, hvor borgere behandles i nærmiljøet, når det er muligt. Vi varetager sygeplejefaglige opgaver i hjemmet til borgere i en akut opstået eller akut forværret helbredssituation. Endvidere varetager vi særlige sygeplejeopgaver hos en lille gruppe børn i samarbejde med Palliativ enhed for Børn og Unge på Rigshospitalet.

 

Københavns Kommunes Udkørende Akutteam har været i drift siden januar 2019. Vi har skabt et godt fundament for vores daglige arbejde, hvor du har mulighed for at være med til at præge den videre udvikling af vores akutfunktion til gavn for borgerne i det nære sundhedsvæsen.

 

Vi er et fagligt velfunderet og ambitiøst team med 20 erfarne sygeplejersker, en sygeplejefaglig leder og en leder.  

 

Akutteamets opgaver 

Akutteamet arbejder efter Sundhedsstyrelsens: Kvalitetsstandarder for Kommunale Akutfunktioner i Hjemmesygeplejen. Du bliver en del af et fagligt team af sygeplejersker, der løser mange og varierede opgaver. Vi kan træde til inden for kort tid, når vi kontaktes af praktiserende læger, 1813 og hospitaler eller sundhedsfagligt personale fra eksempelvis hjemmesygeplejen og plejehjem med henblik på vurdering af borgeren eller løsning af konkrete opgaver.  

 

Det kan være en vurdering af en borger i en akut opstået eller akut forværret helbredssituation i samarbejde med en læge. Her foretager vi ABCDE- og objektiv vurdering, tager måske blodprøver og i samarbejde med lægen finder vi ud af, hvad der skal gøres i den konkrete situation, og hvorvidt det er muligt at undgå en unødig indlæggelse. I samarbejdet med læger på 1813 anvender vi også videokonsultation. 

 

Det er muligt inden for få timer at iværksætte pleje, observationer og/eller behandling i borgers hjem i samarbejde med den kommunale hjemmesygepleje og hjemmeplejen.  

 

Vi værdsætter det gode samarbejde med den enhed/de medarbejdere, der har den daglige relation til borgeren. Her kan vi tilbyde sygeplejefaglig sparring eller vejlede sundhedsfaglige kolleger i konkrete kliniske indsatser (fx anlæggelse af kateter eller sonde) både telefonisk eller på stedet. 

 

Vi trives bedst, når vi er mest muligt på farten med kaffe i termokoppen, madpakke i kølerummet, kolleger på telefonen og alene på opgaveløsning i borgerens hjem. 

 

Dine kvalifikationer

Du er uddannet sygeplejerske med minimum 5 års erfaring fra praksis, hvoraf mindst 2 år er indenfor akutområdet (gerne akutmodtagelse alternativt anæstesi- eller intensivafdeling). Det er en fordel at have kendskab til sygepleje i kommunalt regi.  

 

Vi forventer, at du: 

 

 

  • arbejder og handler selvstændigt med udgangspunkt i gældende vejledninger og instrukser. 

 

  • mestrer dialogen på en professionel måde og argumenterer fagligt og sagligt. 

 

  • samarbejder respektfuldt med borgere og pårørende med øje for den enkeltes integritet. 

 

  • indgår tillidsskabende i relationer i det tværfaglige samarbejde med mange interessenter. 

 

  • pædagogisk og respektfuldt vejleder kolleger. 

 

  • har kørekort og er indforstået med at transportere dig til opgaverne i bil uanset vind og vejr samt tidspunkt på dagen og året. 

 

  • er fleksibel i forhold til vagtplanlægningen og du forventes at indgå i alle vagttyper. 

 

 

Praktiske oplysninger

Arbejdstiden ligger indenfor kl. 7.30-23.00 alle ugens dage.  

 

Vi har 8-timers vagter i hverdagene og 12-timers vagter lør-, søn- og helligdage og arbejder hver 4. weekend. Vi er selvdækkende ved sygdom og ferie. 

 

Introduktionen til Akutteamet er veltilrettelagt med introduktionsprogram og mentor den første periode. Københavns Kommune har stort fokus på karriereveje og vedvarende uddannelsesmuligheder. 

 

Ansættelsen er pr. 1. februar 2022, og lønnen fastsættes efter gældende overenskomst.

 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Akutteamets leder Charlotte Westh på 2384 2260. 

 

Søg via linket senest onsdag den 8. december 2021

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. december 2021.  

 

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på
www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.




Ansøgning skal sendes igennem dette link:
https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=178641&DepartmentId=22533&MediaId=4766&SkipAdvertisement=true

Venlig hilsen
Københavns Kommune

Kontakt
Virksomheds information
Københavns Kommune
Udkørende Akutteam
Håndværkerhaven 49
2400 København NV
Kontakt person
Charlotte Westh
Håndværkerhaven 49
2400 København NV
Danmark
Tlf:
23842260
330907093anha2021-11-23T08:43:25.433Sygeplejersker til Københavns Kommunes Udkørende Akutteam

Til dig der brænder for akut og selvstændig sygepleje  og fungerer godt uden at kende den næste opgave. 

 

Akutteamet arbejder ud fra et bærende princip om at forebygge unødvendige indlæggelser, hvor borgere behandles i nærmiljøet, når det er muligt. Vi varetager sygeplejefaglige opgaver i hjemmet til borgere i en akut opstået eller akut forværret helbredssituation. Endvidere varetager vi særlige sygeplejeopgaver hos en lille gruppe børn i samarbejde med Palliativ enhed for Børn og Unge på Rigshospitalet.

 

Københavns Kommunes Udkørende Akutteam har været i drift siden januar 2019. Vi har skabt et godt fundament for vores daglige arbejde, hvor du har mulighed for at være med til at præge den videre udvikling af vores akutfunktion til gavn for borgerne i det nære sundhedsvæsen.

 

Vi er et fagligt velfunderet og ambitiøst team med 20 erfarne sygeplejersker, en sygeplejefaglig leder og en leder.  

 

Akutteamets opgaver 

Akutteamet arbejder efter Sundhedsstyrelsens: Kvalitetsstandarder for Kommunale Akutfunktioner i Hjemmesygeplejen. Du bliver en del af et fagligt team af sygeplejersker, der løser mange og varierede opgaver. Vi kan træde til inden for kort tid, når vi kontaktes af praktiserende læger, 1813 og hospitaler eller sundhedsfagligt personale fra eksempelvis hjemmesygeplejen og plejehjem med henblik på vurdering af borgeren eller løsning af konkrete opgaver.  

 

Det kan være en vurdering af en borger i en akut opstået eller akut forværret helbredssituation i samarbejde med en læge. Her foretager vi ABCDE- og objektiv vurdering, tager måske blodprøver og i samarbejde med lægen finder vi ud af, hvad der skal gøres i den konkrete situation, og hvorvidt det er muligt at undgå en unødig indlæggelse. I samarbejdet med læger på 1813 anvender vi også videokonsultation. 

 

Det er muligt inden for få timer at iværksætte pleje, observationer og/eller behandling i borgers hjem i samarbejde med den kommunale hjemmesygepleje og hjemmeplejen.  

 

Vi værdsætter det gode samarbejde med den enhed/de medarbejdere, der har den daglige relation til borgeren. Her kan vi tilbyde sygeplejefaglig sparring eller vejlede sundhedsfaglige kolleger i konkrete kliniske indsatser (fx anlæggelse af kateter eller sonde) både telefonisk eller på stedet. 

 

Vi trives bedst, når vi er mest muligt på farten med kaffe i termokoppen, madpakke i kølerummet, kolleger på telefonen og alene på opgaveløsning i borgerens hjem. 

 

Dine kvalifikationer

Du er uddannet sygeplejerske med minimum 5 års erfaring fra praksis, hvoraf mindst 2 år er indenfor akutområdet (gerne akutmodtagelse alternativt anæstesi- eller intensivafdeling). Det er en fordel at have kendskab til sygepleje i kommunalt regi.  

 

Vi forventer, at du: 

 

 

  • arbejder og handler selvstændigt med udgangspunkt i gældende vejledninger og instrukser. 

 

  • mestrer dialogen på en professionel måde og argumenterer fagligt og sagligt. 

 

  • samarbejder respektfuldt med borgere og pårørende med øje for den enkeltes integritet. 

 

  • indgår tillidsskabende i relationer i det tværfaglige samarbejde med mange interessenter. 

 

  • pædagogisk og respektfuldt vejleder kolleger. 

 

  • har kørekort og er indforstået med at transportere dig til opgaverne i bil uanset vind og vejr samt tidspunkt på dagen og året. 

 

  • er fleksibel i forhold til vagtplanlægningen og du forventes at indgå i alle vagttyper. 

 

 

Praktiske oplysninger

Arbejdstiden ligger indenfor kl. 7.30-23.00 alle ugens dage.  

 

Vi har 8-timers vagter i hverdagene og 12-timers vagter lør-, søn- og helligdage og arbejder hver 4. weekend. Vi er selvdækkende ved sygdom og ferie. 

 

Introduktionen til Akutteamet er veltilrettelagt med introduktionsprogram og mentor den første periode. Københavns Kommune har stort fokus på karriereveje og vedvarende uddannelsesmuligheder. 

 

Ansættelsen er pr. 1. februar 2022, og lønnen fastsættes efter gældende overenskomst.

 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Akutteamets leder Charlotte Westh på 2384 2260. 

 

Søg via linket senest onsdag den 8. december 2021

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. december 2021.  

 

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på
www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.




Ansøgning skal sendes igennem dette link:
https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=178641&DepartmentId=22533&MediaId=4766&SkipAdvertisement=true

Venlig hilsen
Københavns Kommune

Til dig der brænder for akut og selvstændig sygepleje og fungerer godt uden at kende den næste opgave. Akutteamet arbejder ud fra et bærende princip om at forebygge unødvendige indlæggelser, hvor borgere behandles i nærmiljøet, når det er muligt. Vi varetager sygeplejefaglige opgaver i hjemmet til borgere i en akut opstået eller akut forværret helbredssituation. Endvidere varetager vi særlige sygeplejeopgaver hos en lille gruppe børn i samarbejde med Palliativ enhed for Børn og Unge på Rigshospitalet. Københavns Kommunes Udkørende Akutteam har været i drift siden januar 2019. Vi har skabt et godt fundament for vores daglige arbejde, hvor du har mulighed for at være med til at præge den videre udvikling af vores akutfunktion til gavn for borgerne i det nære sundhedsvæsen. Vi er et fagligt velfunderet og ambitiøst team med 20 erfarne sygeplejersker, en sygeplejefaglig leder og en leder. Akutteamets opgaver Akutteamet arbejder efter Sundhedsstyrelsens: Kvalitetsstandarder for Kommunale Akutfunktioner i Hjemmesygeplejen. Du bliver en del af et fagligt team af sygeplejersker, der løser mange og varierede opgaver. Vi kan træde til inden for kort tid, når vi kontaktes af praktiserende læger, 1813 og hospitaler eller sundhedsfagligt personale fra eksempelvis hjemmesygeplejen og plejehjem med henblik på vurdering af borgeren eller løsning af konkrete opgaver. Det kan være en vurdering af en borger i en akut opstået eller akut forværret helbredssituation i samarbejde med en læge. Her foretager vi ABCDE- og objektiv vurdering, tager måske blodprøver og i samarbejde med lægen finder vi ud af, hvad der skal gøres i den konkrete situation, og hvorvidt det er muligt at undgå en unødig indlæggelse. I samarbejdet med læger på 1813 anvender vi også videokonsultation. Det er muligt inden for få timer at iværksætte pleje, observationer og eller behandling i borgers hjem i samarbejde med den kommunale hjemmesygepleje og hjemmeplejen. Vi værdsætter det gode samarbejde med den enhed de medarbejdere, der har den daglige relation til borgeren. Her kan vi tilbyde sygeplejefaglig sparring eller vejlede sundhedsfaglige kolleger i konkrete kliniske indsatser (fx anlæggelse af kateter eller sonde) både telefonisk eller på stedet. Vi trives bedst, når vi er mest muligt på farten med kaffe i termokoppen, madpakke i kølerummet, kolleger på telefonen og alene på opgaveløsning i borgerens hjem. Dine kvalifikationer Du er uddannet sygeplejerske med minimum 5 års erfaring fra praksis, hvoraf mindst 2 år er indenfor akutområdet (gerne akutmodtagelse alternativt anæstesi- eller intensivafdeling). Det er en fordel at have kendskab til sygepleje i kommunalt regi. Vi forventer, at du: arbejder og handler selvstændigt med udgangspunkt i gældende vejledninger og instrukser. mestrer dialogen på en professionel måde og argumenterer fagligt og sagligt. samarbejder respektfuldt med borgere og pårørende med øje for den enkeltes integritet. indgår tillidsskabende i relationer i det tværfaglige samarbejde med mange interessenter. pædagogisk og respektfuldt vejleder kolleger. har kørekort og er indforstået med at transportere dig til opgaverne i bil uanset vind og vejr samt tidspunkt på dagen og året. er fleksibel i forhold til vagtplanlægningen og du forventes at indgå i alle vagttyper. Praktiske oplysninger Arbejdstiden ligger indenfor kl. 7.30-23.00 alle ugens dage. Vi har 8-timers vagter i hverdagene og 12-timers vagter lør-, søn- og helligdage og arbejder hver 4. weekend. Vi er selvdækkende ved sygdom og ferie. Introduktionen til Akutteamet er veltilrettelagt med introduktionsprogram og mentor den første periode. Københavns Kommune har stort fokus på karriereveje og vedvarende uddannelsesmuligheder. Ansættelsen er pr. 1. februar 2022, og lønnen fastsættes efter gældende overenskomst. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Akutteamets leder Charlotte Westh på 2384 2260. Søg via linket senest onsdag den 8. december 2021 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. december 2021. Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn. Ansøgning skal sendes igennem dette link: https: candidate.hr-manager.net ApplicationInit.aspx?cid 1518&ProjectId 178641&DepartmentId 22533&MediaId 4766&SkipAdvertisement true Venlig hilsen Københavns Kommune1011000000000aDK_DSRDKDanmark228DKK2021-12-08T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=178641&DepartmentId=22533&MediaId=4766&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn4140512Københavns Kommune10Udkørende AkutteamHåndværkerhaven 492400København NVDKDanmarkDKDanmark4140512_logo_large.jpg4140512_logo_small.jpg0CharlotteWesth
Håndværkerhaven 49
240023842260København NVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtidfuldtidgældende overenskomstpr. 1. februar 20220Sygeplejersker til Københavns Kommunes Udkørende Akutteam1Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske371Sygeplejerske374Øvrige365377655CharlotteWesth
Håndværkerhaven 49
240023842260København NVDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
23-11-2021
Udløber:
08-12-2021
Kviknummer:
330907093
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Sygeplejerske,
Øvrige
Stillingsbetegnelse:
Sygeplejerske
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Arbejdstimer pr. uge:
fuldtid
Aflønnes efter:
gældende overenskomst
Beliggenhed

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Jobagent fra DSRjob

Opret en jobagent og lad jobbet komme till dig. Udfyld dine søge kriterier, og din profil vil dagligt blive matchet mednye jobannoncer fra DSRjob - direkte til din mailbox....