DSR Job - din vej til jobbet

Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Tårnby Kommune

Tårnby Kommune

|
Tårnby
|
Indrykket 07-09-2017

Leder af Hjemmeplejen

Stillingen som leder af Den kommunale Hjemmepleje er ledig til besættelse 1. november 2017 eller snarest derefter.

Den kommunale Hjemmepleje har ca. 1.100 hjemmehjælpsmodtagere og ca. 500 borgere, der modtager hjemmesygeplejeydelser. Det er en meget kompleks opgave at yde hver af disse hjemmehjælpsmodtagere lige netop den hjælp, der er behov for. Hjemmeplejen har en normering på ca. 240 fuldtidsstillinger i alt, fordelt på ca. 320 medarbejdere der står parat til at hjælpe dig med den komplekse opgave.

Opgaveoverdragelse fra Regionens hospitaler til kommunerne sætter specielt Den kommunale Hjemmeplejes kerneopgaver under pres, og der er derfor brug for en leder, der kan være med til at kompetenceudvikle medarbejderne til stadig mere komplekse opgaver, men hvor fokus hele tiden er borgernes behov.

Den kommende leder forventes især at have fokus på en ny plan for organisering af Hjemmeplejen. En plan der er godkendt i Medbestemmelsesudvalget og politisk. Implementeringen er således en bunden opgave. Derudover forventes den nye leder at have fokus på ressourceoptimering, specielt opgavefordelingen mellem hvad der er ledelse og planlægning skal være i fokus.

Velfærdsteknologi vil dog være et helt særligt fokusområde. Alle medarbejdere har tablets, men bliver disse anvendt optimalt i forhold til f.eks. ruteplanlægning og dokumentation? Telemedicin er også på dagsordenen for at give et andet eksempel.

Dine opgaver som leder:

Lederen er overordnet helhedsorienteret og koordinerende ansvarlig for at optimere:

  • Den ydre effektivitet (krav og forventninger fra lovgivning, politiske niveauer, myndigheder og brugere/patienter).
  • Den indre effektivitet (effektiv udnyttelse af alle former for ressourcer).
  • At Hjemmeplejens kultur er kittet sammen af relevante værdier og holdninger rettet mod bl.a. de indre samspil og borgere.

Lederen forventes på en professionel måde at varetage de 3 hovedroller som:

  • Faglig leder.
  • Personaleleder.
  • administrativ leder.

Dine kvalitikationer:

  • Gerne en sundhedsfaglig uddannelse på professionsbachelor niveau eller tilsvarende administrativ uddannelse med diplomeksamen i ledelse. Evnen til at gå ind i jobbet vægtes dog foran en bestemt uddannelse / erhvervsbaggrund.
  • Stærke økonomifaglige kompetencer og evnen til at formidle økonomiske budskaber.
  • Kendskab til KMD Vagtplan, KMD Opus og til et omsorgssystem (vi overgår til Systematic Cura og FSIII i 2018).
  • Struktureret og systematisk i opgaveløsningen.
  • Gode kommunikative kompetencer med anvendelse af anerkendende og dialogbaseret kommunikation.
  • Indgående teoretisk og praktisk kendskab til plejeopgaver indenfor ældreområdet.
  • Teoretisk og praktisk kendskab samt erfaring med ledelse indenfor ældreområdet.
  • Har viljen og kan se mulighederne i at udvikle Hjemmeplejen i en tæt konkurrence til de private leverandører.
  • Personlig gennemslagskraft med evne til at systematisere, formidle og motivere.
  • Indfølingsevne og initiativ.

Vi kan tilbyde dig:

  • Masser af udfordringer.
  • Et engageret personale der vil vores borgere det bedste.
  • En unik mulighed for at være med til at bygge en (ny) stærk ledelseskultur op med fokus på sikker drift, borgeren i centrum og en "det kan vi da godt" holdning.
  • Gode efteruddannelsesmuligheder.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. Alt efter dine dokumenterede erfaringer og uddannelsesmæssige baggrund vil den pensionsgivende løn ligge mellem 550.000 og 600.000 kr. årligt. Lønnen skal dog forhandles med den forhandlingsberettigede organisation.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Værdigrundlag og perspektiv for Tårnby Kommunale Forvaltning samt hvilke personalegoder Tårnby Kommune tilbyder, kan ses her.

Yderligere oplysninger:

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til centerleder for ældreområdet Freddy Lillelund på telefon 3247 1845 eller forvaltningschef Kim Askelund Madsen på telefon 3247 1800.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 27. september 2017.

Ansøgning:

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist:
20. september 2017

3296887772017-09-07T14:53:32.277Leder af Hjemmeplejen

Stillingen som leder af Den kommunale Hjemmepleje er ledig til besættelse 1. november 2017 eller snarest derefter.

Den kommunale Hjemmepleje har ca. 1.100 hjemmehjælpsmodtagere og ca. 500 borgere, der modtager hjemmesygeplejeydelser. Det er en meget kompleks opgave at yde hver af disse hjemmehjælpsmodtagere lige netop den hjælp, der er behov for. Hjemmeplejen har en normering på ca. 240 fuldtidsstillinger i alt, fordelt på ca. 320 medarbejdere der står parat til at hjælpe dig med den komplekse opgave.

Opgaveoverdragelse fra Regionens hospitaler til kommunerne sætter specielt Den kommunale Hjemmeplejes kerneopgaver under pres, og der er derfor brug for en leder, der kan være med til at kompetenceudvikle medarbejderne til stadig mere komplekse opgaver, men hvor fokus hele tiden er borgernes behov.

Den kommende leder forventes især at have fokus på en ny plan for organisering af Hjemmeplejen. En plan der er godkendt i Medbestemmelsesudvalget og politisk. Implementeringen er således en bunden opgave. Derudover forventes den nye leder at have fokus på ressourceoptimering, specielt opgavefordelingen mellem hvad der er ledelse og planlægning skal være i fokus.

Velfærdsteknologi vil dog være et helt særligt fokusområde. Alle medarbejdere har tablets, men bliver disse anvendt optimalt i forhold til f.eks. ruteplanlægning og dokumentation? Telemedicin er også på dagsordenen for at give et andet eksempel.

Dine opgaver som leder:

Lederen er overordnet helhedsorienteret og koordinerende ansvarlig for at optimere:

  • Den ydre effektivitet (krav og forventninger fra lovgivning, politiske niveauer, myndigheder og brugere/patienter).
  • Den indre effektivitet (effektiv udnyttelse af alle former for ressourcer).
  • At Hjemmeplejens kultur er kittet sammen af relevante værdier og holdninger rettet mod bl.a. de indre samspil og borgere.

Lederen forventes på en professionel måde at varetage de 3 hovedroller som:

  • Faglig leder.
  • Personaleleder.
  • administrativ leder.

Dine kvalitikationer:

  • Gerne en sundhedsfaglig uddannelse på professionsbachelor niveau eller tilsvarende administrativ uddannelse med diplomeksamen i ledelse. Evnen til at gå ind i jobbet vægtes dog foran en bestemt uddannelse / erhvervsbaggrund.
  • Stærke økonomifaglige kompetencer og evnen til at formidle økonomiske budskaber.
  • Kendskab til KMD Vagtplan, KMD Opus og til et omsorgssystem (vi overgår til Systematic Cura og FSIII i 2018).
  • Struktureret og systematisk i opgaveløsningen.
  • Gode kommunikative kompetencer med anvendelse af anerkendende og dialogbaseret kommunikation.
  • Indgående teoretisk og praktisk kendskab til plejeopgaver indenfor ældreområdet.
  • Teoretisk og praktisk kendskab samt erfaring med ledelse indenfor ældreområdet.
  • Har viljen og kan se mulighederne i at udvikle Hjemmeplejen i en tæt konkurrence til de private leverandører.
  • Personlig gennemslagskraft med evne til at systematisere, formidle og motivere.
  • Indfølingsevne og initiativ.

Vi kan tilbyde dig:

  • Masser af udfordringer.
  • Et engageret personale der vil vores borgere det bedste.
  • En unik mulighed for at være med til at bygge en (ny) stærk ledelseskultur op med fokus på sikker drift, borgeren i centrum og en "det kan vi da godt" holdning.
  • Gode efteruddannelsesmuligheder.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. Alt efter dine dokumenterede erfaringer og uddannelsesmæssige baggrund vil den pensionsgivende løn ligge mellem 550.000 og 600.000 kr. årligt. Lønnen skal dog forhandles med den forhandlingsberettigede organisation.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Værdigrundlag og perspektiv for Tårnby Kommunale Forvaltning samt hvilke personalegoder Tårnby Kommune tilbyder, kan ses her.

Yderligere oplysninger:

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til centerleder for ældreområdet Freddy Lillelund på telefon 3247 1845 eller forvaltningschef Kim Askelund Madsen på telefon 3247 1800.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 27. september 2017.

Ansøgning:

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist:
20. september 2017

2017-09-22T02:08:25.363 Stillingen som leder af Den kommunale Hjemmepleje er ledig til besættelse 1. november 2017 eller snarest derefter. Den kommunale Hjemmepleje har ca. 1.100 hjemmehjælpsmodtagere og ca. 500 borgere, der modtager hjemmesygeplejeydelser. Det er en meget kompleks opgave at yde hver af disse hjemmehjælpsmodtagere lige netop den hjælp, der er behov for. Hjemmeplejen har en normering på ca. 240 fuldtidsstillinger i alt, fordelt på ca. 320 medarbejdere der står parat til at hjælpe dig med den komplekse opgave. Opgaveoverdragelse fra Regionens hospitaler til kommunerne sætter specielt Den kommunale Hjemmeplejes kerneopgaver under pres, og der er derfor brug for en leder, der kan være med til at kompetenceudvikle medarbejderne til stadig mere komplekse opgaver, men hvor fokus hele tiden er borgernes behov. Den kommende leder forventes især at have fokus på en ny plan for organisering af Hjemmeplejen. En plan der er godkendt i Medbestemmelsesudvalget og politisk. Implementeringen er således en bunden opgave. Derudover forventes den nye leder at have fokus på ressourceoptimering, specielt opgavefordelingen mellem hvad der er ledelse og planlægning skal være i fokus. Velfærdsteknologi vil dog være et helt særligt fokusområde. Alle medarbejdere har tablets, men bliver disse anvendt optimalt i forhold til f.eks. ruteplanlægning og dokumentation? Telemedicin er også på dagsordenen for at give et andet eksempel. Dine opgaver som leder: Lederen er overordnet helhedsorienteret og koordinerende ansvarlig for at optimere: Den ydre effektivitet (krav og forventninger fra lovgivning, politiske niveauer, myndigheder og brugere patienter). Den indre effektivitet (effektiv udnyttelse af alle former for ressourcer). At Hjemmeplejens kultur er kittet sammen af relevante værdier og holdninger rettet mod bl.a. de indre samspil og borgere. Lederen forventes på en professionel måde at varetage de 3 hovedroller som: Faglig leder. Personaleleder. administrativ leder. Dine kvalitikationer: Gerne en sundhedsfaglig uddannelse på professionsbachelor niveau eller tilsvarende administrativ uddannelse med diplomeksamen i ledelse. Evnen til at gå ind i jobbet vægtes dog foran en bestemt uddannelse erhvervsbaggrund. Stærke økonomifaglige kompetencer og evnen til at formidle økonomiske budskaber. Kendskab til KMD Vagtplan, KMD Opus og til et omsorgssystem (vi overgår til Systematic Cura og FSIII i 2018). Struktureret og systematisk i opgaveløsningen. Gode kommunikative kompetencer med anvendelse af anerkendende og dialogbaseret kommunikation. Indgående teoretisk og praktisk kendskab til plejeopgaver indenfor ældreområdet. Teoretisk og praktisk kendskab samt erfaring med ledelse indenfor ældreområdet. Har viljen og kan se mulighederne i at udvikle Hjemmeplejen i en tæt konkurrence til de private leverandører. Personlig gennemslagskraft med evne til at systematisere, formidle og motivere. Indfølingsevne og initiativ. Vi kan tilbyde dig: Masser af udfordringer. Et engageret personale der vil vores borgere det bedste. En unik mulighed for at være med til at bygge en (ny) stærk ledelseskultur op med fokus på sikker drift, borgeren i centrum og en det kan vi da godt holdning. Gode efteruddannelsesmuligheder. Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. Alt efter dine dokumenterede erfaringer og uddannelsesmæssige baggrund vil den pensionsgivende løn ligge mellem 550.000 og 600.000 kr. årligt. Lønnen skal dog forhandles med den forhandlingsberettigede organisation. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende. Værdigrundlag og perspektiv for Tårnby Kommunale Forvaltning samt hvilke personalegoder Tårnby Kommune tilbyder, kan ses her. Yderligere oplysninger: Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til centerleder for ældreområdet Freddy Lillelund på telefon 3247 1845 eller forvaltningschef Kim Askelund Madsen på telefon 3247 1800. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 27. september 2017. Ansøgning: Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem. Ansøgningsfrist: 20. september 20171110000000000IDK_DSRDKDanmark228DKK2017-09-20T00:00:000000http://www.taarnby.dk/om-kommunen/job-i-taarnby-kommune/soeg-job-i-taarnby-kommune?hr=show-job/20914&locale=da_DK0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnby2045211Tårnby Kommune1Kommunalbestyrelsens SekretariatAmager Landevej 76Kastrup32471206DKDanmarkDKDanmark2045211_logo_small.png1Ali E.Cevik
HR-Skyen
support@hr-skyen.dk71990766DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid37 timerEfter gældende overenskomst1. november 20171Dansk3Læse/ tale114880262Hjemmepleje4EkspertPleje og omsorg114963216Ledelse, sundhedsområdet4EkspertSundhed938328Daglig leder, sundhed371Sygeplejerske386Hjemmepleje389Ledende sygeplejerske (primærområdet)341947931Ali E.Cevik
HR-Skyen
support@hr-skyen.dk71990766DKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-09-2017
Udløber:
20-09-2017
Kviknummer:
329688777
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Sygeplejerske,
Hjemmepleje,
Ledende sygeplejerske (primærområdet)
Stillingsbetegnelse:
Daglig leder, sundhed
Erfaringer - I højere grad:
Hjemmepleje,
Ledelse, sundhedsområdet
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Arbejdstimer pr. uge:
37 timer
Aflønnes efter:
Efter gældende overenskomst
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Job i virksomheden
Frist: 
20-10-2017
Jobagent fra DSRjob

Opret en jobagent og lad jobbet komme till dig. Udfyld dine søge kriterier, og din profil vil dagligt blive matchet mednye jobannoncer fra DSRjob - direkte til din mailbox....