DSR Job - din vej til jobbet

Menu
Københavns Kommune, Sundhed- og Omsorgsforvaltningen

Københavns Kommune, Sundhed- og Omsorgsforvaltningen

|
København
|
Indrykket 09-02-2018

Driftskoordinator til Den Sociale Hjemmepleje, Center Syd

Vil du være en del af en stor planlægningsstrategi?

Vi søger en driftskoordinator til Den Sociale Hjemmepleje. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil være ansat i Center Syd, som har enheder på Enghavevej og Radisevej. Din primære base vil være på Radisevej, hvor du vil sidde sammen med en anden driftskoordinator samt en sygeplejevisitator.

Om stillingen
Arbejdsopgaverne er alsidige og til tider komplekse, da der er mange interessenter i planlægningen. Borgerne skal tilgodeses, og vi skal overholde vores kvalitetsstandarder. Medarbejderne har særlige kompetencer og trives med en forudsigelig hverdag. Økonomien skal hænge sammen, sådan at vi kan udnytte tiden bedst muligt i en bestiller-udfører økonomisk sammenhæng.

Vi har brug for en sundhedsfaglig uddannet person, som arbejder systematisk og har et stort overblik. Derudover er der behov for en god formidler af kompleks viden til alle typer mennesker. Det er en fordel, hvis du kender målgruppen, er IT-minded og kan lide, at dine arbejdsdage er forskellige på trods af nogle rutineopgaver.

Planlægningsstrategien er en del af en overordnet målsætning om, at driften skal være faglig, struktureret og udvikles i takt med at opgaverne bliver mere og mere komplekse. Det gælder både på de store linjer i Center Syd, og når social- og sundhedshjælperne skal have en god rute at køre efter, så borgerne hjælpes og medarbejderen trives. Omdrejningspunktet er koordinering af personalets arbejdsdag med borgerne.

Driftskoordinatorstillingen er en ny funktion i vores Borgercenter, og derfor kan du være med til at udvikle nye arbejdsgange og praksis. Hvis du ikke tidligere har prøvet at være driftskoordinator, så vil der være grundig introduktion til jobbet.

Tiltrædelse den 1. april 2018.

Mere information
For yderligere information eller stillingsbeskrivelse kan driftsleder Ann-Mary Henriksen kontaktes på 3530 3310.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 23. februar 2018

Ansættelsessamtaler afholdes den 27. februar 2018.

Kontakt
Kontakt person
Fælles -
Borups Allé 177 Vær. 5D 50
2400 København NV
Danmark
3297582602018-02-09T13:39:35.207Driftskoordinator til Den Sociale Hjemmepleje, Center Syd

Vil du være en del af en stor planlægningsstrategi?

Vi søger en driftskoordinator til Den Sociale Hjemmepleje. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil være ansat i Center Syd, som har enheder på Enghavevej og Radisevej. Din primære base vil være på Radisevej, hvor du vil sidde sammen med en anden driftskoordinator samt en sygeplejevisitator.

Om stillingen
Arbejdsopgaverne er alsidige og til tider komplekse, da der er mange interessenter i planlægningen. Borgerne skal tilgodeses, og vi skal overholde vores kvalitetsstandarder. Medarbejderne har særlige kompetencer og trives med en forudsigelig hverdag. Økonomien skal hænge sammen, sådan at vi kan udnytte tiden bedst muligt i en bestiller-udfører økonomisk sammenhæng.

Vi har brug for en sundhedsfaglig uddannet person, som arbejder systematisk og har et stort overblik. Derudover er der behov for en god formidler af kompleks viden til alle typer mennesker. Det er en fordel, hvis du kender målgruppen, er IT-minded og kan lide, at dine arbejdsdage er forskellige på trods af nogle rutineopgaver.

Planlægningsstrategien er en del af en overordnet målsætning om, at driften skal være faglig, struktureret og udvikles i takt med at opgaverne bliver mere og mere komplekse. Det gælder både på de store linjer i Center Syd, og når social- og sundhedshjælperne skal have en god rute at køre efter, så borgerne hjælpes og medarbejderen trives. Omdrejningspunktet er koordinering af personalets arbejdsdag med borgerne.

Driftskoordinatorstillingen er en ny funktion i vores Borgercenter, og derfor kan du være med til at udvikle nye arbejdsgange og praksis. Hvis du ikke tidligere har prøvet at være driftskoordinator, så vil der være grundig introduktion til jobbet.

Tiltrædelse den 1. april 2018.

Mere information
For yderligere information eller stillingsbeskrivelse kan driftsleder Ann-Mary Henriksen kontaktes på 3530 3310.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 23. februar 2018

Ansættelsessamtaler afholdes den 27. februar 2018.

Vil du være en del af en stor planlægningsstrategi? Vi søger en driftskoordinator til Den Sociale Hjemmepleje. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil være ansat i Center Syd, som har enheder på Enghavevej og Radisevej. Din primære base vil være på Radisevej, hvor du vil sidde sammen med en anden driftskoordinator samt en sygeplejevisitator. Om stillingen Arbejdsopgaverne er alsidige og til tider komplekse, da der er mange interessenter i planlægningen. Borgerne skal tilgodeses, og vi skal overholde vores kvalitetsstandarder. Medarbejderne har særlige kompetencer og trives med en forudsigelig hverdag. Økonomien skal hænge sammen, sådan at vi kan udnytte tiden bedst muligt i en bestiller-udfører økonomisk sammenhæng. Vi har brug for en sundhedsfaglig uddannet person, som arbejder systematisk og har et stort overblik. Derudover er der behov for en god formidler af kompleks viden til alle typer mennesker. Det er en fordel, hvis du kender målgruppen, er IT-minded og kan lide, at dine arbejdsdage er forskellige på trods af nogle rutineopgaver. Planlægningsstrategien er en del af en overordnet målsætning om, at driften skal være faglig, struktureret og udvikles i takt med at opgaverne bliver mere og mere komplekse. Det gælder både på de store linjer i Center Syd, og når social- og sundhedshjælperne skal have en god rute at køre efter, så borgerne hjælpes og medarbejderen trives. Omdrejningspunktet er koordinering af personalets arbejdsdag med borgerne. Driftskoordinatorstillingen er en ny funktion i vores Borgercenter, og derfor kan du være med til at udvikle nye arbejdsgange og praksis. Hvis du ikke tidligere har prøvet at være driftskoordinator, så vil der være grundig introduktion til jobbet. Tiltrædelse den 1. april 2018. Mere information For yderligere information eller stillingsbeskrivelse kan driftsleder Ann-Mary Henriksen kontaktes på 3530 3310. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 23. februar 2018 Ansættelsessamtaler afholdes den 27. februar 2018.1010000000000aDK_DSRDKDanmark228DKK2018-02-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149175&DepartmentId=20314&MediaId=4766&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn2043953Københavns Kommune, Sundhed- og Omsorgsforvaltningen10Borups Allé 177 Vær. 5D 502400København NV70808000DKDanmarkDKDanmark2043953_logo_large.jpgwww.kk.dk2043953_logo_small.jpg155.6726448012.55785420Fælles-
Borups Allé 177 Vær. 5D 50
2400rekruttering@ks.kk.dkKøbenhavn NVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid37DagGældende overenskomst1. april1Dansk3Læse/ tale114968099Besøgsplanlægning2I mindre gradPleje og omsorg933885Driftskoordinator386Hjemmepleje403Administration349213856Fælles-
Borups Allé 177 Vær. 5D 50
2400rekruttering@ks.kk.dkKøbenhavn NVDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
09-02-2018
Udløber:
23-02-2018
Kviknummer:
329758260
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Hjemmepleje,
Administration
Stillingsbetegnelse:
Driftskoordinator
Erfaringer - I højere grad:
Besøgsplanlægning
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Arbejdstimer pr. uge:
37
Arbejdstid:
Dag
Aflønnes efter:
Gældende overenskomst
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Jobagent fra DSRjob

Opret en jobagent og lad jobbet komme till dig. Udfyld dine søge kriterier, og din profil vil dagligt blive matchet mednye jobannoncer fra DSRjob - direkte til din mailbox....