DSR Job - din vej til jobbet

Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Odense Kommune

Odense Kommune

|
Odense
|
Indrykket 07-10-2020

Assisterende rehabiliteringsleder til Ejlstrup Plejecenter

Kan du sætte rammerne, så vores beboere opretholder et trygt og værdigt hverdagsliv hos os? Kan du motivere og bidrage til at Ejlstrup Plejecenter er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde? Så er du måske vores nye assisterende rehabiliteringsleder.

Vi søger en assisterende rehabiliteringsleder med en skarp faglig profil, der kan bidrage til at vores beboere opretholder et trygt og værdig liv på Ejlstrup Plejecenter.

Om vores arbejdsplads: Ejlstrup Plejecenter
På Ejlstrup Plejecenter er vi et lederteam på to og 24 dedikerede medarbejdere sammensat af forskellige fagligheder: en pædagog, social- og sundhedshjælpere og social-og sundhedsassistenter. Derudover har vi en sygeplejerske tilknyttet og vi samarbejder tværfagligt med bl.a. fysio- og ergoterapeuter for at skabe sammenhængskraft i indsatserne hos den enkelte borger.

I Ældre- og Handicapforvaltningen og på Ejlstrup Plejecenter er rehabilitering grundlaget for samarbejdet med vores borgere. Til dagligt støtter vi vores 36 beboer i deres mål og interesser ud fra den rehabiliterende tilgang, hvilket betyder at det er deres aktuelle livssituation, der sætter retningen for vores arbejde.

Hos os er der fokus på det gode arbejdsmiljø og et ligeværdigt samarbejde med alle faggrupperne. Vi har alle sammen en faglig force og vægter det sociale samvær med kollegaer i hverdagen. Vi laver aktiviteter på borgernes præmisser og vores ledelse kender alle vores beboer.

Hvis du spørger dine kommende medarbejdere Dorte og Merete, er de slet ikke i tvivl om, hvad der kendetegner Ejlstrup Plejecenter som arbejdsplads:

Det er en rigtig god arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden på kryds og tværs af vores 4 huse. Vi har et godt arbejdsmiljø med gensidig respekt for hinanden, en god ledelse og så er det sjovt at være her, fordi vi kan grine og pjatte sammen, selvom det er en travl hverdag

Vores nye leder er nærværende og bidrager til et godt arbejdsmiljø
Både Merete og Dorte er enige om, at det gode samarbejde med ledelsen bidrager til et godt arbejdsmiljø. Her er det særligt nøgleordene gensidig respekt, ligeværdig kommunikation og faglig sparring, som vores nye leder skal kunne arbejde ind i:

Vi har et rigtig godt samarbejde med vores leder, hvor jeg oplever en ligeværdig kommunikation og så ved jeg, at jeg altid kan få hjælp og gå til hende med både store og små spørgsmål, fortæller Dorte.

Jeg synes, at det er så fedt, at vores ledelsesteam hopper i tøjet og kommer med ud og hjælper, hvis der er behov for det. Og så er den gensidige respekt også bare noget af det, der gør Ejlstrup til et godt sted at være, siger Merete.

Et ledelsesteam, der ikke er bange for at hoppe i arbejdstøjet
Som assisterende rehabiliteringsleder skal du i samarbejde med vores rehabiliteringsleder, medarbejdere og beboere skabe gode stjernestunder i hverdagen, så Ejlstrup Plejecenter både er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde.

Du kommer til at indgå i ledelsesteamet med vores rehabiliteringsleder Karina, som du også deler kontor med. Selvom du får dine egne ansvarsområder, vil du opleve at I indgår i et ligeværdigt samarbejde med plads til sparring over skrivebordet. Det er vigtigt, at du formår at skabe tillid og tryghed blandt medarbejderne, og så skal du turde hoppe i arbejdstøjet og træde til i plejen, når det bliver nødvendigt:

Som ledelsesteam er en af vores vigtigste opgaver at være tæt på medarbejderne og borgerne. Det er så utrolig vigtigt, at vi er med ude i husene og forstår, hvilke udfordringer vores medarbejdere står over for, så vi kan bidrage til den praksisnære refleksion og faglig sparring i forhold til den enkelte beboer uddyber Karina, rehabiliteringsleder.

Derudover et samarbejdet med pårørende også en stor del af jobbet, hvor anerkendende og motiverende kommunikation er dit vigtigste redskab i både de gode og de svære samtaler.
 
Du har en skarp faglig profil og en anerkendende tilgang
Hverdagen byder på mange forskelligartede ledelsesopgaver, som kræver forskellige ledelseskompetencer. Derfor ønsker vi en assisterende rehabiliteringsleder, der:

  • er uddannet sygeplejerske
  • har en skarp faglig profil og erfaring fra ældrepleje, demens og rehabilitering
  • har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse, gerne på diplomniveau
  • er åben, lydhør og reflekterende i sin tilgang til ledelse
  • kan være sparringspartner for medarbejder med særligt fokus på UTH, medicinhåndtering, hygiejne mm
  • har IT-erfaring og kendskab til Nexus, KDM Care, Én plan og Silkeborg Data
  • har en anerkendende og motiverende kommunikation i samarbejdet med beboere, pårørende, medarbejdere, kolleger, i ledelsesteamet samt med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere.
Som person er du:
  • autentisk, motiveret, engageret og anerkendende
  • omstillingsparat, tydelig og vedholdende
  • struktureret med evne til at bevare overblikket
  • en afslutter i dit arbejde og opgaveløsning
  • en god kommunikator og formidler med evne til at skabe og bevare relationer, såvel internt som eksternt
  • optimistisk, positiv og humoristisk
Vi tilbyder en stilling med fokus på kerneopgaven og høj faglighed
Du bliver en del af et ledelsesteam, der arbejder værdibaseret, og hvor kerneopgaven, faglighed og arbejdsmiljø har højeste prioritet.
Derudover tilbyder vi:
  • en arbejdsplads, hvor udvikling og forandringsprocesser er en stor del af hverdagen, og du vil få medindflydelse på udvikling af kulturen
  • et arbejde i en forvaltning, hvor rehabilitering er den faglige referenceramme
  • sparring og samarbejde i ledelsesteamet
  • et ledelsesteam som har fokus på høj kvalitet, høj grad af professionalisme, konstruktiv sparring, nytænkning, gensidig respekt, anerkendende kommunikation og loyalitet
  • engagerende medarbejdere
  • et spændende og udfordrende arbejdsområde
  • Forløbsmøder og LUS.
Merete og Dorte synes du skal søge den her stilling, fordi du får en rigtig god ledelseskollega i Karina og en medarbejdergruppe, som du kan stole på.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Tiltrædelse den 1. januar 2021.

Vil du vide mere?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rehabiliteringsleder Karina Høier Hartwig på tlf. 65513240.

Du kan læse mere om Odense Kommunes ledelsesgrundlag Ledelse i udvikling her.
Du kan læse mere om roller og ansvarsbeskrivelse i Ældre- og Handicapforvaltningen her.
Læs mere om vores forvaltning, vores rehabiliteringsforløb og borgergrupper her. 

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2020.

Vi forventer at holde 1. samtale den 6. november 2020 og 2. samtale den 13. november 2020.

Kandidater der inviteres til 2. samtalerunde, vil blive bedt om at gennemføre en personprofiltest i dagene mellem 1. og 2. samtale, samt præsentere referencer. Der kan indgå en case i 2. samtalerunde.



Kontakt
Virksomheds information
Odense Kommune
Rådhuset
5000 Odense C.
Tlf:
66131372
Kontakt person
Ældre og Handicapforvaltningen Ejlstrup Plejecenter
5000 Odense C.
Danmark
330382014mlan2020-10-07T15:59:07.590Assisterende rehabiliteringsleder til Ejlstrup PlejecenterKan du sætte rammerne, så vores beboere opretholder et trygt og værdigt hverdagsliv hos os? Kan du motivere og bidrage til at Ejlstrup Plejecenter er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde? Så er du måske vores nye assisterende rehabiliteringsleder.

Vi søger en assisterende rehabiliteringsleder med en skarp faglig profil, der kan bidrage til at vores beboere opretholder et trygt og værdig liv på Ejlstrup Plejecenter.

Om vores arbejdsplads: Ejlstrup Plejecenter
På Ejlstrup Plejecenter er vi et lederteam på to og 24 dedikerede medarbejdere sammensat af forskellige fagligheder: en pædagog, social- og sundhedshjælpere og social-og sundhedsassistenter. Derudover har vi en sygeplejerske tilknyttet og vi samarbejder tværfagligt med bl.a. fysio- og ergoterapeuter for at skabe sammenhængskraft i indsatserne hos den enkelte borger.

I Ældre- og Handicapforvaltningen og på Ejlstrup Plejecenter er rehabilitering grundlaget for samarbejdet med vores borgere. Til dagligt støtter vi vores 36 beboer i deres mål og interesser ud fra den rehabiliterende tilgang, hvilket betyder at det er deres aktuelle livssituation, der sætter retningen for vores arbejde.

Hos os er der fokus på det gode arbejdsmiljø og et ligeværdigt samarbejde med alle faggrupperne. Vi har alle sammen en faglig force og vægter det sociale samvær med kollegaer i hverdagen. Vi laver aktiviteter på borgernes præmisser og vores ledelse kender alle vores beboer.

Hvis du spørger dine kommende medarbejdere Dorte og Merete, er de slet ikke i tvivl om, hvad der kendetegner Ejlstrup Plejecenter som arbejdsplads:

Det er en rigtig god arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden på kryds og tværs af vores 4 huse. Vi har et godt arbejdsmiljø med gensidig respekt for hinanden, en god ledelse og så er det sjovt at være her, fordi vi kan grine og pjatte sammen, selvom det er en travl hverdag

Vores nye leder er nærværende og bidrager til et godt arbejdsmiljø
Både Merete og Dorte er enige om, at det gode samarbejde med ledelsen bidrager til et godt arbejdsmiljø. Her er det særligt nøgleordene gensidig respekt, ligeværdig kommunikation og faglig sparring, som vores nye leder skal kunne arbejde ind i:

Vi har et rigtig godt samarbejde med vores leder, hvor jeg oplever en ligeværdig kommunikation og så ved jeg, at jeg altid kan få hjælp og gå til hende med både store og små spørgsmål, fortæller Dorte.

Jeg synes, at det er så fedt, at vores ledelsesteam hopper i tøjet og kommer med ud og hjælper, hvis der er behov for det. Og så er den gensidige respekt også bare noget af det, der gør Ejlstrup til et godt sted at være, siger Merete.

Et ledelsesteam, der ikke er bange for at hoppe i arbejdstøjet
Som assisterende rehabiliteringsleder skal du i samarbejde med vores rehabiliteringsleder, medarbejdere og beboere skabe gode stjernestunder i hverdagen, så Ejlstrup Plejecenter både er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde.

Du kommer til at indgå i ledelsesteamet med vores rehabiliteringsleder Karina, som du også deler kontor med. Selvom du får dine egne ansvarsområder, vil du opleve at I indgår i et ligeværdigt samarbejde med plads til sparring over skrivebordet. Det er vigtigt, at du formår at skabe tillid og tryghed blandt medarbejderne, og så skal du turde hoppe i arbejdstøjet og træde til i plejen, når det bliver nødvendigt:

Som ledelsesteam er en af vores vigtigste opgaver at være tæt på medarbejderne og borgerne. Det er så utrolig vigtigt, at vi er med ude i husene og forstår, hvilke udfordringer vores medarbejdere står over for, så vi kan bidrage til den praksisnære refleksion og faglig sparring i forhold til den enkelte beboer uddyber Karina, rehabiliteringsleder.

Derudover et samarbejdet med pårørende også en stor del af jobbet, hvor anerkendende og motiverende kommunikation er dit vigtigste redskab i både de gode og de svære samtaler.
 
Du har en skarp faglig profil og en anerkendende tilgang
Hverdagen byder på mange forskelligartede ledelsesopgaver, som kræver forskellige ledelseskompetencer. Derfor ønsker vi en assisterende rehabiliteringsleder, der:
  • er uddannet sygeplejerske
  • har en skarp faglig profil og erfaring fra ældrepleje, demens og rehabilitering
  • har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse, gerne på diplomniveau
  • er åben, lydhør og reflekterende i sin tilgang til ledelse
  • kan være sparringspartner for medarbejder med særligt fokus på UTH, medicinhåndtering, hygiejne mm
  • har IT-erfaring og kendskab til Nexus, KDM Care, Én plan og Silkeborg Data
  • har en anerkendende og motiverende kommunikation i samarbejdet med beboere, pårørende, medarbejdere, kolleger, i ledelsesteamet samt med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere.
Som person er du:
  • autentisk, motiveret, engageret og anerkendende
  • omstillingsparat, tydelig og vedholdende
  • struktureret med evne til at bevare overblikket
  • en afslutter i dit arbejde og opgaveløsning
  • en god kommunikator og formidler med evne til at skabe og bevare relationer, såvel internt som eksternt
  • optimistisk, positiv og humoristisk
Vi tilbyder en stilling med fokus på kerneopgaven og høj faglighed
Du bliver en del af et ledelsesteam, der arbejder værdibaseret, og hvor kerneopgaven, faglighed og arbejdsmiljø har højeste prioritet.
Derudover tilbyder vi:
  • en arbejdsplads, hvor udvikling og forandringsprocesser er en stor del af hverdagen, og du vil få medindflydelse på udvikling af kulturen
  • et arbejde i en forvaltning, hvor rehabilitering er den faglige referenceramme
  • sparring og samarbejde i ledelsesteamet
  • et ledelsesteam som har fokus på høj kvalitet, høj grad af professionalisme, konstruktiv sparring, nytænkning, gensidig respekt, anerkendende kommunikation og loyalitet
  • engagerende medarbejdere
  • et spændende og udfordrende arbejdsområde
  • Forløbsmøder og LUS.
Merete og Dorte synes du skal søge den her stilling, fordi du får en rigtig god ledelseskollega i Karina og en medarbejdergruppe, som du kan stole på.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Tiltrædelse den 1. januar 2021.

Vil du vide mere?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rehabiliteringsleder Karina Høier Hartwig på tlf. 65513240.

Du kan læse mere om Odense Kommunes ledelsesgrundlag Ledelse i udvikling her.
Du kan læse mere om roller og ansvarsbeskrivelse i Ældre- og Handicapforvaltningen her.
Læs mere om vores forvaltning, vores rehabiliteringsforløb og borgergrupper her. 

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2020.

Vi forventer at holde 1. samtale den 6. november 2020 og 2. samtale den 13. november 2020.

Kandidater der inviteres til 2. samtalerunde, vil blive bedt om at gennemføre en personprofiltest i dagene mellem 1. og 2. samtale, samt præsentere referencer. Der kan indgå en case i 2. samtalerunde.



2020-10-29T02:00:17.157 Kan du sætte rammerne, så vores beboere opretholder et trygt og værdigt hverdagsliv hos os? Kan du motivere og bidrage til at Ejlstrup Plejecenter er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde? Så er du måske vores nye assisterende rehabiliteringsleder. Vi søger en assisterende rehabiliteringsleder med en skarp faglig profil, der kan bidrage til at vores beboere opretholder et trygt og værdig liv på Ejlstrup Plejecenter. Om vores arbejdsplads: Ejlstrup Plejecenter På Ejlstrup Plejecenter er vi et lederteam på to og 24 dedikerede medarbejdere sammensat af forskellige fagligheder: en pædagog, social- og sundhedshjælpere og social-og sundhedsassistenter. Derudover har vi en sygeplejerske tilknyttet og vi samarbejder tværfagligt med bl.a. fysio- og ergoterapeuter for at skabe sammenhængskraft i indsatserne hos den enkelte borger. I Ældre- og Handicapforvaltningen og på Ejlstrup Plejecenter er rehabilitering grundlaget for samarbejdet med vores borgere. Til dagligt støtter vi vores 36 beboer i deres mål og interesser ud fra den rehabiliterende tilgang, hvilket betyder at det er deres aktuelle livssituation, der sætter retningen for vores arbejde. Hos os er der fokus på det gode arbejdsmiljø og et ligeværdigt samarbejde med alle faggrupperne. Vi har alle sammen en faglig force og vægter det sociale samvær med kollegaer i hverdagen. Vi laver aktiviteter på borgernes præmisser og vores ledelse kender alle vores beboer. Hvis du spørger dine kommende medarbejdere Dorte og Merete, er de slet ikke i tvivl om, hvad der kendetegner Ejlstrup Plejecenter som arbejdsplads: Det er en rigtig god arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden på kryds og tværs af vores 4 huse. Vi har et godt arbejdsmiljø med gensidig respekt for hinanden, en god ledelse og så er det sjovt at være her, fordi vi kan grine og pjatte sammen, selvom det er en travl hverdag Vores nye leder er nærværende og bidrager til et godt arbejdsmiljø Både Merete og Dorte er enige om, at det gode samarbejde med ledelsen bidrager til et godt arbejdsmiljø. Her er det særligt nøgleordene gensidig respekt, ligeværdig kommunikation og faglig sparring, som vores nye leder skal kunne arbejde ind i: Vi har et rigtig godt samarbejde med vores leder, hvor jeg oplever en ligeværdig kommunikation og så ved jeg, at jeg altid kan få hjælp og gå til hende med både store og små spørgsmål, fortæller Dorte. Jeg synes, at det er så fedt, at vores ledelsesteam hopper i tøjet og kommer med ud og hjælper, hvis der er behov for det. Og så er den gensidige respekt også bare noget af det, der gør Ejlstrup til et godt sted at være, siger Merete. Et ledelsesteam, der ikke er bange for at hoppe i arbejdstøjet Som assisterende rehabiliteringsleder skal du i samarbejde med vores rehabiliteringsleder, medarbejdere og beboere skabe gode stjernestunder i hverdagen, så Ejlstrup Plejecenter både er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde. Du kommer til at indgå i ledelsesteamet med vores rehabiliteringsleder Karina, som du også deler kontor med. Selvom du får dine egne ansvarsområder, vil du opleve at I indgår i et ligeværdigt samarbejde med plads til sparring over skrivebordet. Det er vigtigt, at du formår at skabe tillid og tryghed blandt medarbejderne, og så skal du turde hoppe i arbejdstøjet og træde til i plejen, når det bliver nødvendigt: Som ledelsesteam er en af vores vigtigste opgaver at være tæt på medarbejderne og borgerne. Det er så utrolig vigtigt, at vi er med ude i husene og forstår, hvilke udfordringer vores medarbejdere står over for, så vi kan bidrage til den praksisnære refleksion og faglig sparring i forhold til den enkelte beboer uddyber Karina, rehabiliteringsleder. Derudover et samarbejdet med pårørende også en stor del af jobbet, hvor anerkendende og motiverende kommunikation er dit vigtigste redskab i både de gode og de svære samtaler. Du har en skarp faglig profil og en anerkendende tilgang Hverdagen byder på mange forskelligartede ledelsesopgaver, som kræver forskellige ledelseskompetencer. Derfor ønsker vi en assisterende rehabiliteringsleder, der: er uddannet sygeplejerske har en skarp faglig profil og erfaring fra ældrepleje, demens og rehabilitering har ledelseserfaring og relevant lederuddannelse, gerne på diplomniveau er åben, lydhør og reflekterende i sin tilgang til ledelse kan være sparringspartner for medarbejder med særligt fokus på UTH, medicinhåndtering, hygiejne mm har IT-erfaring og kendskab til Nexus, KDM Care, Én plan og Silkeborg Data har en anerkendende og motiverende kommunikation i samarbejdet med beboere, pårørende, medarbejdere, kolleger, i ledelsesteamet samt med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere. Som person er du: autentisk, motiveret, engageret og anerkendende omstillingsparat, tydelig og vedholdende struktureret med evne til at bevare overblikket en afslutter i dit arbejde og opgaveløsning en god kommunikator og formidler med evne til at skabe og bevare relationer, såvel internt som eksternt optimistisk, positiv og humoristisk Vi tilbyder en stilling med fokus på kerneopgaven og høj faglighed Du bliver en del af et ledelsesteam, der arbejder værdibaseret, og hvor kerneopgaven, faglighed og arbejdsmiljø har højeste prioritet. Derudover tilbyder vi: en arbejdsplads, hvor udvikling og forandringsprocesser er en stor del af hverdagen, og du vil få medindflydelse på udvikling af kulturen et arbejde i en forvaltning, hvor rehabilitering er den faglige referenceramme sparring og samarbejde i ledelsesteamet et ledelsesteam som har fokus på høj kvalitet, høj grad af professionalisme, konstruktiv sparring, nytænkning, gensidig respekt, anerkendende kommunikation og loyalitet engagerende medarbejdere et spændende og udfordrende arbejdsområde Forløbsmøder og LUS. Merete og Dorte synes du skal søge den her stilling, fordi du får en rigtig god ledelseskollega i Karina og en medarbejdergruppe, som du kan stole på. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse den 1. januar 2021. Vil du vide mere? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rehabiliteringsleder Karina Høier Hartwig på tlf. 65513240. Du kan læse mere om Odense Kommunes ledelsesgrundlag Ledelse i udvikling her. Du kan læse mere om roller og ansvarsbeskrivelse i Ældre- og Handicapforvaltningen her. Læs mere om vores forvaltning, vores rehabiliteringsforløb og borgergrupper her. Det praktiske Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2020. Vi forventer at holde 1. samtale den 6. november 2020 og 2. samtale den 13. november 2020. Kandidater der inviteres til 2. samtalerunde, vil blive bedt om at gennemføre en personprofiltest i dagene mellem 1. og 2. samtale, samt præsentere referencer. Der kan indgå en case i 2. samtalerunde.1011000000000IDK_DSRDKDanmark228DKK2020-10-28T00:00:000000https://odense.emply.net/recruitment/vacancyAd.aspx?publishingId=b41dd0d5-384b-429a-a0cf-662b8480225b0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3004531Odense Kommune10Rådhuset5000Odense C.66131372DKDanmarkDKDanmark3004531_logo_large.jpgwww.odense.dk3004531_logo_small.jpg0Ældre og HandicapforvaltningenEjlstrup Plejecenter5000Odense C.DKDanmarkDKDanmark8FuldtidDaggældende overenskomst1. januar 2021Assisterende rehabiliteringsleder til Ejlstrup Plejecenter1Dansk3Læse/ tale131918Leder323108Sygeplejerske389Ledende sygeplejerske (primærområdet)365011267Ældre og HandicapforvaltningenEjlstrup Plejecenter5000Odense C.DKDanmarkDKDanmarkda-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-10-2020
Udløber:
28-10-2020
Kviknummer:
330382014
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledende sygeplejerske (primærområdet)
Stillingsbetegnelse:
Leder
Sygeplejerske
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Arbejdstid:
Dag
Aflønnes efter:
gældende overenskomst
Beliggenhed

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Jobagent fra DSRjob

Opret en jobagent og lad jobbet komme till dig. Udfyld dine søge kriterier, og din profil vil dagligt blive matchet mednye jobannoncer fra DSRjob - direkte til din mailbox....